Нови козметични придобивки, част 7

| I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something. 
                                                                                       ― Jackie Mason

 Покрай празниците не бях много съвестна с харчовете и ми се понасъбраха нови неща .. Честно казано не съжалявам изобщо - повечето неща исках да ги пробвам и само щях да ги мисля и в крайна сметка пак щях да купя рано или късно..  Все пак трябва да има някакъв ред, затова след още две поръчки, които съм намислила смятам да си наложа бан за поне два месеца. Дотогава - enjoy:





от дясно на ляво:
пудра Essence Twilight Breaking dawn 01 Bella's secret
Вероятно съм попадала на тази пудра в десетки блогове, но никога не съм ѝ обръщала внимание. Няма и как, след като е част от комерсиална вампирска сага, каквито никак не са ми по вкуса. Дори не знам как и къде се загледах в нея и случайно се зачетох в описанието. Оказа се, че, също като вампирите, е била всеобщ фаворит. След като вече беше влязла в полезрението на радара ми, я виждах на много места и реших, щом е толкова обичана, да преглътна надписите и да си я взема, докато все още я има налична.
Цена: 6.40лв

сухо олио Nuxe Huile Prodigieuse OR
Винаги съм искала това олио. Първоначално заложих на травъл сета на Nuxe, който съдържа мини разфасовка (10мл) на варианта без частици. Естествено не съжалих и само още повече закопнях за  голямата и бляскава опаковка. Получих я като част от коледните подаръци.

лакове Nicole by O.P.I No Limits & A Phil's Paradise
Досега не бях оправдавала сумата от 20лв за лак и след като видях промоция в ДМ на два лака от серията Nicole на O.P.I  на цената на един - реших че това е офертата за мен.
Дълго време се чудих какви цветове да избера .. в крайна сметка пак не смятам, че направих идеалния избор но.. уви. Единия цвят е много интересно брокатено сребърно със слабо доловими златисти нюанси. Втория цвят в магазина бях убедена, че е много тъмно лилаво. Оказа се, че е много тъмно синьо. Доста наподобява After school boy blazer на Essie.
Определено са доста по-трайни от бюджетните лакове, но едва ли бих си ги купила пак, ако не са на промоция.
Цена: 15лв

шампоан Yves Rocher Anti-aging
От Yves Rocher ми бяха изпратили няколко продукта (пълноразмерни и делукс) за проба, сред които и два делукс шампоана. Ако следите блога вероятно знаете, че съм фен на техните шампоани. Не бях пробвала този и много се радвам, че имах възможност, защото наистина ми хареса и си го купих в цял размер. Измива много добре и прави косата ми бляскава.
Цена: 5.90лв

сух шампоан Syoss Anti-grease
След като ми свърши предишния сух шампоан на Balea се допитах до вас и ми бяха препоръчани Syoss и на Schauma. Повече гласове имаше Syoss, затова избрах да пробвам първо него. Имаше мнения, че не оставя бели следи, но при мен колкото и да го разклащам все оставя по някоя бяла линия. Като свърши ще пробвам и Schauma - дано ми допадне повече.
Цена: 6-7лв.

крем за лице La Roche-Posay Effaclar Duo
Обожавам да чета публикациите с любими продукти за 2013, особено чуждестранните. Това кремче присъстваше в доста от тях и нямаше как да не събуди интереса ми. Още повече, че не съм ползвала продукти на марката досега. Вече съм в процес на тестване, надявам се да покаже добри резултати. Ще ви държа в течение.
Цена: 22.80лв

балсам за устни Nuxe Rêve de Miel
Още един много популярен в чуждите блогове продукт, за който чета от доста време насам, но винаги се опитвах да се уповавам на разума си и най-вече на десетките неизхабени балсами, с които разполагам в момента.
Ами... Теди: 0, изкушението: 1.
Е определено имаше за какво да е цялата дандания - балсама е уникален - очаквайте ревю съвсем скоро.
Цена: 17.80лв




термална вода Eau Thermale Avène
Досега не бях използвала термална вода и реших, че е време да поправя този пропуск. Кожата ми наистина имаше нужда от нещо такова този сезон.
Цена: 16лв.

коректор Bourjois Happy Light 21 Ivore
В предишния пост показах празния коректор на Maybelline и следователно имах нужда от ново попълнение. Интересно ми беше да пробвам новата серия на Bourjois, а беше и на намаление. В началото нанасянето ми беше малко странно, но мисля че свикнах и започна да ми допада.
Цена: 10лв.

стик против изпотяване Dove Pure
Също показах празния предишен стик в предходния пост. Този път реших да пробвам вариант без аромат, също така не съдържа алкохол, парабени и оцветители. Бях малко несигурна за резултатите, но се оказа, че това решение не е никак лошо.
Цена: 6лв.

пудра Bourjois Healthy Balance 52 Vanille
Чувала съм добри думи за тази пудра и реших да я пробвам, повлияна от недостатъчно задоволителните резултати от всеобщия любимец Stay Matte на Rimmel. Те може би се дължат просто на твърде сухата ми кожа през зимата, не знам, надявам се да разбера.
Цена: 15лв

герданче H&M
Реших да го добавя и него към поста. Беше на намаление и ми се стори много нежно и романтично, нямах подобен тип досега.
Цена: 10лв




лак за нокти Golden Rose Selective 16 Romantic Evening
Една от последните ми придобивки, още на същия ден измислих маникюр с него, така че направо можете да го видите в действие.
Цена: 2.90лв

червило Golden Rose Velvet Matte #09
Взех го, заедно с лака. Писала съм вече за старата серия на марката и ми беше любопитно да пробвам и нашумялата нова такава.
Цена: 4лв


Това бяха новите неща от мен, крайно време е да се насоча малко и към ревюта - очаквайте няколко такива скоро.
Хубав ден!

Comments

  1. Много готини придобивки, позамислям се за някои от тях :-) за сухия шампоан обаче имам много отрицателно мнение! Освен че и при мен оставя бели линии ми сплъстява много видимо косата, не мога ра разбера до каква степен премахва мазнотията, просто защото прави косата ми на някакво видимо немито чудовище и този ефект се засилваше с всяко ползване, докато един ден просто не изхвърлих наполовина пълната опаковка :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря :)
      Аз също изобщо не съм фен на сухите шампоани, затова ги използвам само в краен случай и на следващия ден измивам косата.
      За съжаление косата ми е огромна (ако не си ми виждала снимките) и особено сега зимата много ме домързява да я измия понякога като знам какво сушене ще пада. Добре че не ми се омазнява много..

      Delete
  2. Ееее, ама сега и баслама на nuxe трябва да купувам :D аз също гледах много хубави отзиви за него и може да си го взема. Аз не харесвам пудрата на Rimmel, но пък всички други са луди по нея...а тази на bourjois много ми допада, да не говорим за вампирската, тя е номер 1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Меги, балсама опредлено си заслужава. Уникален е. Друг балсам така не ми е оправял устните досега, има защо да го прехвалват толкова в чужбина. А там е и по-скъп от тук, което е уникален късмет за нас.
      Нямам търпение да направя ревюто, но сигурно ще е сл. седм, че имам други неща, които чакат от преди да си го купя..

      Delete
  3. Много полезен пост :-) Зарибяваш за балсама на нукс хех. Аз съм си харесала един техен хидратиращ крем. След като ползвах няколко негови мостри си плеснах 2 шамара за да се свестя къде съм си губила времето, а не съм пробвала нищо на тази марка. Пудричката на Римел и аз съм от лагера на недоволните, както и за лаковете на Nicole by O.P.I. Може да се каже, че и аз не избрах най-доброто за себе си и също така трайността и покритието не е така впечатляваща като за тези пари. На La Roche-Posay продукта ще ти хареса, хубав е.
    П.С Чудно герданче си си купила!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти за коментара!!! Nuxe са наистина мн добри и все повече се убеждавам!
      След ревюто ще си сигурно още по зарибена :)

      Delete
  4. Здрачовската пудра и на мен ми е фаворит и се надявам скоро да не изчезне от стените на марката. Сухия шампоан на Syoss на мен също ми оставяше бели следи. Schauma е мой фаворит сред дрогерийните сухи шампоани. На балсама на Nuxe, крема на La Roche-Posay и пудрата на Bourjois съм им хвърлила око и за сега успявам да се удържа да не изляза на пазар, но не знам до кога ще успея :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. И от трите съм доста доволна, но няма да те изкушавам сега :)

      Delete
  5. Значи идвам да крада: Nuxe Huile Prodigieuse OR и Nuxe Rêve de Miel. От много време ги искам и всеки път се отплесвам и забравям :)
    Страхотни покупки !

    ReplyDelete
  6. Ще чакам с нетърпение отзив за балсама на Nuxe :) А герданът изглежда страхотно!!! Ако не е проблем, ще споделиш ли в кой H&M го намери?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Отсега ти казвам - вземай го ;)
      Гердана беше в Сердика и имаше много такива, но беше преди(около) Коледа :/

      Delete
  7. Здравейте, страхотен блог, поздравления! От продуктите, които сте посочила тук съм ползвала само лака за нокти на Golden Rose Selective. Имам 5 лака от тази колекция и мога да кажа, че са НЕВЕРОЯТНИ!! Просто имат страхотни цветове и са едни от най-трайните лакове, които съм ползвала. Мога да дам и мнение за сухия шампоан на Шаума - доста добър продукт, оставя усещане за свежа и чиста коса, освен това е и на добра цена. Единственият му недостатък е, че оставя малко бели следи.

    ReplyDelete

Post a Comment