Празни опаковки, част 5

| In three words I can sum up everything I've learned about life.  It goes on.
                                                                                      - Robert Frost

 Дойде време за поредната порция с празни опаковки. Нямам търпение да се разделя с тях и да започна възможно най-на чисто новата година. Hoarder-ите вън!






стик Dove Invisible Dry
Доволна съм от тези стикове, предишния ми беше пак от тази серия, новия, който ще видите в следващите придобивки - също.

бифазен почистващ лосион L'Oréal
Този лосион имаше 5 капки на дъното и го пазих дълго време, тъй като имах доброто желание да направя сравнение между него и другите ми два подобни - на Nivea и Mixa. Дори бях направила снимки. Оказа се обаче, че особени разлики между тях няма и така и не успях да намеря достатъчно материал за пост. С удоволствие го разчиствам, а в следващите празни опаковки ще влезе и Nivea-та, от която също е останало съвсем малко на дъното.
Колкото до самия продукт - върши хубава работа за почистване на очния грим. Бих го купила пак.

шампоан L'Oréal Elseve за обем
Преди използвах доста често шампоаните на Лореал. Вероятно съм преминала през всички видове. Не мога да кажа, че съм доволна, още повече след като така и не успяха да придадат блясък на косата ми. Не смятам да ги купувам повече. Радвам се, че най-сетне мога да ги разчистя от банята и да се насоча към нови и по-добри продукти. За момента съм много доволна от Yves Rocher.
Конкретно този за обем прави косата ми пухкава, което за мен не е обем и не бих казала и че много ми се нрави.

шампоан L'Oréal Elseve Arganine Resist
Не е нищо особено. Виж предходния абзац.

нано керамичен лак Impala
В предишния пост показах новите лакове на марката, които си поръчах, защото бях доволна от този. Доста дълго време не се сгъсти, но вече му дойде времето.

база за сенки Manhattan
Едно огромно разочарование. Бях я включила и в пост преди доста време, нямам идея защо стоя в шкафа ми досега. В никакъв случай не се лъжете да си я купите. Ето защо.

дезодорант Rexona Oxygen
Използвах го, когато тренирам. Ухае добре, бих го купила пак.

очна линия Impala 511
Както сигурно сте прочели в предишния пост - доволна съм от тази очна линия, но тъй като свърши си поръчах две други от същата марка, за проба. Мисля, че тази си остава фаворита ми за сега, обаче. Понякога меката четка е по-трудна за работа, но самата консистенция на тази очна линия е някак матова и ми харесва много повече от останалите. Вижте я в действие тук.

олио за коса L'Oréal Huile Extraordinaire
Много си го харесвах. Не утежнява и мирише много приятно, беше и част от ноемврийските ми любимци. Определено ще си го купя пак. Макар и да е неподходящо за пътувания, помпичката е много удобна за когато стои на шкафа можех само да се пресегна, да натисна и готово. С кристалите, които ползвам сега не става толкова лесно..

Maybelline Instant Age Rewind Eraser
Добър коректор, успява да озари моята бледа кожа, защото е наистина светъл. В момента имам няколко други коректора, но ще си го купя пак в бъдеще.
Естествено не съм фен на опаковката - в началото трябваше да въртя десетки пъти докато нещо успее да излезе на бял свят. А накрая - както се вижда - има още продукт, но и с хиляди въртения не излиза нищо.


Стига ви толкова празнота за днес.
Както обичам да казвам в края на тези постове: Приятен и съдържателен уикенд от мен!

Comments

  1. Да, аз отдавна се излъгах с базата на манхатън. В началото беше добра всъщност, но съвсем за кратко. После стана твърда и трябваше да дълбая за да излезе нещо. А нанасянето - на буци...Но за 8 лв. толкова :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. О изобщо не съм съгласна - първо, че цената й е 10лв, което въобще не е толкова малко и второ мисля, че за тези пари, а и дори за по-малко могат да се намерят доста качествени неща, така че нищо не я оправдава.

      Delete
  2. Зеленото кошче за отпадъци много подхожда на тези постове :) Продължавай да го включваш :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси, и аз го харесвам и смятам да си остане :)

      Delete
  3. И аз харевам сладурското кошче ;) Нямам идея, защо аз така не останах доволна от оригиналния део стика на Dove. С такова удиволствие ползвам останалите им продукти.
    Коректора на Maybelline ще го опитам веднага щом приключа с Fit me, на който нещо мъничко не му достига да го определя, като моят коректор.
    Двуфазният лосион не помня да съм пропускала да си го купя поне веднъж в годината от поне осем години. Не съм опитала всичко на пазара, но постоянно играя на сигурно с него. Външният вид на новата опаковка е модерен и повече classy, но супер много време ми отне да свикна да отливам точното количество заради новият тип отвор :(
    За олиото на Лорсал се радвам, че писа. Не помня от кога все му се чудя :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти за отделеното време. Fit me го имам и аз и също нещо не достига, но мисля че може и да е цвета(тъмен ми е) и смятам да пробвам с по-светлия.
      За олиото - дано ти допадне. Не е holy grail продукт, но мисля че се отразяваше добре на връхчетата ми.

      Delete
  4. Аз пък имам синьо кошче такова ;D
    По отношение на продуктите мога да кажа за олитото на Л'ореал, че имам другото за боядисана коса и също съм доволна. Но моето пък не ще да свършва..:) От шампоаните на Елсев не бях доволна, докато не пробвах един нов за обем с филоксан, харесва ми. Писала съм и за него в блога ми. А база на Махнатън имах преди много време и доколкото помня беше в черна опаковка. Също помня, че срока и на годност беше само 6 месеца и не успях да я употребя както трябва/а и не ми харесваше, че седи малко цветно-кяфяво на очите/. Сега имам на Есенс база в тубичка, прозрачна е и за сега ми допада.
    Поздрави!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти за коментара. И аз имам Есенс, но съм най-доволна от Артдеко. Малко по-скъпа е (14лв), но работи наистина по-добре. А и е изключително икономична и съм доволна, че похарчих сумата за нея.

      Delete

Post a Comment