Празни опаковки, част 2

| Empty pockets never held anyone back. Only empty heads and empty hearts can do that.
                                                                                              - Norman Vincent Peale

 Чувствам се някак си горда, когато успея да събера продукти за пост с празни опаковки. Имам твърде много козметика и искам да се науча да не купувам нови неща, преди да съм изхабила старите. Трудна задача, но щом имам блог и показвам целия си "козметичен трафик" - трябва да мога да постигна по-голяма дисциплина. Нали?...



И така - продуктите:
стик против изпотяване Dove
Доволна съм  - върши си работата, ухае приятно - вече си купих нов, но за разнообразие - различен аромат. Показах го в покупките тук.

ампула против косопад Vichy
По принцип не смятам да включвам тестерите в тези постове, защото няма смисъл, но бях подготвила това шишенце за изхвърляне и реших - след като така и така ми е под ръка - да го добавя към снимките. 
Както вероятно повечето от вас знаят, тестерчето беше част от кутията Pinks за септември. Не мога да кажа дали има ефект, защото количеството ми стигна за две нанасяния, но има приятен аромат.

мицерална вода Mixa
Така и не съм се организирала да направя ревюто за тази вода. Някой ден и това ще стане. Доволна съм от нея и се запасих с ново шишенце още преди време, когато беше на промоция.

душ-гел Balea Fiji Passionfruit
Душ-геловете и лосионите на Balea купувам най-вече заради интересните аромати. С този нещо не уцелих, въпреки че няма начин да не съм го помирисала преди да го взема. Както и да е - все пак си го изразходих.

душ-гел Balea Hawaii Pineapple
Този аромат беше доста по-сполучлив, но далеч не колкото други техни аромати, които харесвах много повече и които вече не се продават. Имам и лосионче от същата серия.

шампоан против косопад Yves Rocher 
За него вече съм писала няколко пъти - тук и тук. Ще се повторя накратко: има някакъв ефект над косопада, но най-вече придаде страхотен блясък на косата ми. Вече тествам друг шампоан на марката, но засега не съм толкова впечатлена и смятам след него да се върна пак към този.

John Frieda Brilliant Brunette Perfecting Glosser
Този продукт беше отразен в публикацията с козметичните ми разочарования - не върши абсолютно никаква работа и определено не смятам да повторя покупката. Ползвала съм и шампоана от серията и ме отказаха от марката като цяло. При някое пътуване ще тествам двата им продукта от септемврийската Pinks кутия, но нямам големи очаквания.

гел очна линия Essence 
Това беше първата ми гел линия. Имаше един период, в който беше много популярна в Интернет пространството и реших да се сдобия и аз с нея.  Използвах я постоянно, наистина постоянно - експериментирах с различни четки, докато се науча как да я нанасям и в един момент се сгъсти доста, но наистина я използвах много, така че не го отдавам на друго освен преизползване - просто си ѝ разказах играта. С времето ѝ се наситих, а и с обикновена очна линия се пести повече време. Вече ги спряха от производство, иначе вероятно бих се сдобила пак с нея.




Това бяха празните ми опаковки към момента, надявам се с ограничението, което ви споделих, че съм си наложила, касаещо нови покупки до 15.11. да успея да отпратя и още опаковки към коша и да разчистя малко терена.
Пожелавам ви приятен и пълен със съдържание ден!!


Comments

  1. Ох, пак този як и проклет Дав... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Заради тестването ли? Аз използвам основно стикчетата им.. коя марка стикчета не тестват - може да се преориентирам??

      Delete
    2. Моята политика си е строга за тестването.. Иначе аз ползвам стик на Нивеа. Мирише много хубаво, не оставя талк и не съсипва дрехите.. единствения такъв, който наистина не съсипва. За Дав ме е яд много, защото продуктите им са страхотни... но, уви. :/

      Delete
    3. http://www.nivea.bg/products/deodorants/double-effect/DOUBLE-EFFECT-Violet-Senses-Stick за този ти говоря. :)

      Delete
  2. Ооо ще чакам ревюто на мицералната вода Mixa, защото съм й хвърлила око. Ще пробвам и шампоана против косопад :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз съм доволна и от двете, дано ти допаднат и на теб :)

      Delete

Post a Comment