Празни опаковки, част 13

| Use it up, wear it out, make it do, or do without.

 Тази година съм се мотивирала да изхабя/разчистя колкото се може повече продукти и опаковки, защото през миналата натрупах наистина доста. Засега се справям успешно и със чувство за добре свършена 'работа' ви поднасям поредната порция:





олио за коса Loreal Mythic Oil
Ревю. Това олио съм го споменавала в не един пост досега, издържа́ ми цяла година (въпреки усилената употреба) и от няколко месеца имах подготвена резервна опаковка (имаше промоция..). Твърдо е закотвено в рутинната ми грижа за косата и горещо го препоръчвам на всички.

маска Freeman с авокадо и овесени ядки
Ревю. Не успях да я изхабя преди срока, макар че не е лоша.. Маските на марката са ми доста тежки като консистенция на лицето.. сега съм преминала към по-'леки' маски и съответно ги ползвам по-често и с по-голямо удоволствие.

шампоан Aussie Miracle Moist
Споменавала съм го много пъти - харесвам го и вече си поръчах нов (заедно с други продукти на марката). Ухае страхотно и е супер икономичен.

сух шампоан Velnea
От всички сухи шампоани, които бях успяла да пробвам допреди да се появят Batiste на нашия пазар - това беше най-свестния. Сега харесвам Batiste и затова няма да купя пак Velnea..

слънцезащитен лосион Garnier Ambre Solaire
Не съм го изхабила, но стана на 2 години, а съм чела, че свойствата на тези продукти се губят след година.. Може и просто да е рекламен трик, но все пак реших, че е по-добре да се разделя с него, макар готините блестящи частички, които съдържа. (Ако сте пропуснали - беше включен в този пост миналото лято: What's in my beach bag)




база за лице Essence My Base
Купих я преди много време и както всички други бази, които бях опитвала - така и не успях да я включа във всекидневния си режим. Срока ѝ вече изтече, а и не се предлага повече по магазините.. очевидно няма да я взема повече, въпреки че като течен хайлатър можеше да върши хубава работа.

кремообразни сенки Essence
Предполагам съм ги купила на промоция, защото сивото определено не е моя цвят. Също като базата са стара серия и вече не се предлагат, изхвърлям ги защото (не знам дали си личи достатъчно) се втвърдиха, но най-вече защото не ги използвам изобщо.

база за лице Catrice Prime and Fine
Спомням си, че тази база изглеждаше много обещаваща като я тествах на ръката - blur-ваше всички линийки по кожата. За съжаление на лицето не се прояви толкова добре. Освен няколкото теста така и не започнах да я използвам редовно и срока ѝ изтече. Пълна загуба.

сухо олио за тяло Nuxe Huile Prodigieuse
Ревю на сета, в който беше включено. Всъщност го изхабих преди доста време, но понеже е мъничка опаковчица все минаваше между капките. Олиото е много приятно, подхранващо и ухае прекрасно. Наистина е много подходящо за пътуване (препоръчвам направо целия сет). В момента имам голяма опаковка (50мл) на версията с блестящи частици, която също е чудесна, особено за лятото (пост Summer sparkle).

база за лице Too Faced
И поредната база за лице - тази е единствената изхабена, но само защото е мини версия (беше част от комплект). Нанесена на лицето позакрива порите, но като сложа фдт с бъфинг четката отгоре и повече не виждам ефект (както и за дълготрайността на целия грим). Не знам.. просто базите за лице явно просто не са за мен... колкото и да ми се искаше да постигах рекламирания ефект.

ексфолиант за тяло The Body Shop Малина
Ревю. Приятен продукт, но за разнообразие в бъдеще ще избера различен аромат.

фдт Max Factor Whipped Creme
Купувам го за втори път. За момента ми е тъмен, а и малко ми поомръзна, но в бъдеще може да го поръчам. За лятото вероятно ще е доста удачен - хем по-тъмен, хем матиращ.

спирала Oriflаme The One
Ревю. Приятна спирала, бих я поръчала пак.

коректор Maybelline Fit me
Доволна съм от коректора и сигурно ще го купя пак в бъдеще, за момента съм запасена с други видове. Повече за Fit me, както и кратко сравнение - тук.




Толкова засега .. докато подготвях поста (почти) изхабих още малко продукти, така че не се учудвайте, ако следващата порция не е много далеч. Слънчева седмица и до скоро!

Comments