Aussie Haul: Поръчка от feelunique.com

| Your hair is the ball gown that you never take off.
                                                  - Jo Robertson

 Ако сте редовни читатели на моя или някой случаен международен бюти блог - то австралийската марка Aussie не би трябвало да ви е непозната, пък макар и да не се предлага на нашия пазар. Лично аз досега бях пробвала само един от шампоаните им, но след като останах (доста) доволна (виж любимци за 2014-та), започнах да планирам още Aussie попълнения. И когато през последните седмици продуктите ми за коса тръгнаха да привършват - реших, че е време да се разровя из feelunique.com..



Feel unique е сайтът, от който поръчвам продуктите на Aussie (как да направим поръчка). Иначе могат да се намерят и на boots.com, където дори имаха много изгодна оферта - 3 за £10, но там се поръчва с превозвач, цената е на кг и в общи линии не съм сигурна доколко си струва занимавката.
Е, определено имах късмет с тази поръчка, защото в поредния ден, в който браузвах и обмислях какво точно да си избера, във feel unique пуснаха намаление на продуктите за коса, включително и тези на Aussie, които вече бяха в кошницата ми. Естествено реших като ще е гарга да е рошава и да поръчам само Aussie продукти, но не и преди да направя марката любим бранд. (Любимият бранд се ползва с постоянна отстъпка от -10% и може да се сменя на 6 месеца. Предишния ми бранд беше Palmer's Cocoa Butter Formula (линк към подобна Palmer's поръчка) и напоследък тъкмо обмислях варианти за смяна.)
И така, ето на какво се спрях, не е малко и ще съм запасена за дъълго време, но съм много доволна от избора си:



От доста време насам разчитах повече на маски, отколкото балсами за коса и реших с тази поръчка да поразнообразя нещата като към всеки шампоан си взема прилежащия му балсам. Тъй като бях останала доволна от шампоана от Miracle Moist серията, нямаше как да не ми стане интересно да тествам и комбинацията с Miracle Moist балсама.
Цена: £4.69 £4.20

Това е единствения продукт, който бях пробвала преди тази поръчка и понеже не исках да се разделям с него - реших да поръчам втора опаковка. От първата ми остава съвсем малко и нямаше да ми стигне да тествам ефекта с балсама достатъчно добре. А и този разкошен аромат на дъвка..
Цена: £4.69 £4.20

Исках да пробвам и някоя от другите серии на Aussie и дълго се колебах към коя да се насоча. В крайна сметка избрах тази за дълга коса (Luscious Long), защото никога не съм ползвала подобна .. а и косата ми никога не е била по-дълга.. Определено ми е много интересно до каква степен дължината на косата може да окаже влияние... Също така ми беше интересно дали различните серии имат различен аромат, защото както казах Miracle moist ухае божествено на дъвка. Оказа се че -да, аромата е различен и дори цвета е друг - синьо-зелен в случая, но пак е доста сходен и наподобяващ дъвка и в общи линии нямам търпение да го пробвам..
Цена: £4.49 £4.05
Както споменах - за тази поръчка исках да комбинирам шампоаните с балсамите им, но пък от друга страна исках и да пробвам повече разнообразни неща, затова за балсам от тази серия избрах leave-in варианта (не се изплаква). Друг повод за това ми решение беше мисля ютуб клип, на който бях попаднала наскоро, в който авторката се изказа доста ласкаво за leave-in балсама (от една от другите серии). Спомена, че е ефективен без да омазнява или да утежнява косата.. и определено предизвика интереса ми , без нея едва ли някога бих се загледала в този вариант. Ще ви държа в течение, но определено съм въодушевена от идеята, когато косата ми има нужда от глътка подхранване - да мога да използвам нещо леко, а не непременно мазно олио.
Цена: £4.49 £4.05

И на последно място, но определено не по значение - най-популярния Aussie продукт в нета - маската 3 Minute Miracle. Стоеше в wish-list-a ми с месеци, тъй като обикновено не е налична или по една или друга причина не я поръчвах. Но сега определено уцелих момента - не само налична, но и с 2 намаления. Всяка от сериите включва маска, но тази конкретно е от термозащитната, съдържа масло от жожоба и има спечелени няколко награди. Not bad..
Цена: £4.99 £4.50




Ами това беше всичко за тази поръчка. Както споменах в началото - имах и допълнителен код за -10% или в случая още около минус 2 паунда и нещо. Доставката, както винаги, беше безплатна. Този път вместо за обичайната седмица, получих пратката чак след седмица и половина, но пък чакането си заслужаваше.
Очаквайте повече отзиви за продуктите в бъдеще, на вас кой ви се струва най-интересен? До скоро!


Comments

  1. Честити придобивки! :) От доста време слушам хвалби за продуктите на Aussie в блог и влог пространството; с нетърпение ще очаквам ревю за Take The Heat 3 Minute Miracle Deep Treatment.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей, ще има отзиви, отсега мога да кажа, че не са чудотворни продукти, но определено са приятни.

      Delete

Post a Comment