(Как да направим) Поръчка от feelunique.com


 За голяма част от читателите на блога онлайн поръчките не са нещо непознато. След като публикувах wishlist-а си за 2014-та обаче, получих няколко запитвания за надеждни сайтове за онлайн поръчки, затова в този пост, освен новите си придобивки от feelunique, ще споделя и как можете да направите поръчка от сайта за всички незапознати.



Не знам защо когато съм си правила дебитната карта съм избрала да е тип Maestro. Може би е било и за добро - с тези карти не може да се пазарува в чужди сайтове (в повечето случаи) и сигурно съм спестила стотици левове.
Дойде един момент обаче, в който голяма част от нещата, които си харесвах не се предлагат в България или пък са завишени двойно и тройно (да, Real Techniques, за вас говоря).
Тъкмо когато вече беше ясно, че няма как да я карам без международна карта, трябваше да издадат карта на приятеля ми и аз разбира се веднага го насочих към Visa Electron. С нея направихме и въпросната поръчка. Тези, които ме следят във Facebook  знаят, но ще отбележа и тук, че това беше първата ми поръчка от сайта.
Споменавам всички тези детайли, за да знаете, че не съм експерт и опита ми с онлайн пазаруването от чужбина не е голям. Когато първоначално планирах поръчката имах нужда от подобен пост със "смляна" информация. Тогава много от другите блогърки ме насочиха, за което им благодаря. С този пост ще се опитам да "предам щафетата" нататък.

Ако не сте поръчвали от feelunique и имате нужда от повече информация - следващите редове са за вас,
ако сте -  прескочете ги и преминете направо под снимката за повече подробности относно нещата, които поръчах.

feelunique.com е английски сайт, следователно поръчките от него не би трябвало да отидат на митница (пратките над 30лв. от страните извън ЕС обикновено се задържат на митница). Ако случайно това се случи от сайта обещават да ви възстановят сумата, така че в това отношение няма за какво да се притеснявате.
Доставката е безплатна за поръчки над £10.
Пратките пристигат в пощата, а в пощенската си кутия ще получите известие.
За да направите поръчка първо трябва да се регистрирате. Преди това можете да поискате покана от друг регистриран потребител и ще получите -10% от първата си поръчка. Аз бях пропуснала този елемент, но така или иначе бързах да използвам намалението, което вървеше на сайта. Всички от поръчаните продукти бяха в промоция, много исках и палитрата Nude 'tude на theBalm, но не беше (и още не е) налична.
Плащането може да стане както с карта (на сайта можете да видите поддържаните карти) така и през PayPal (имат secure checkout - допълнителна сигурност при плащане).
Тук вероятно е момента да отбележа, за тези, които не са попадали преди на сайта, че той е напълно надежден и продуктите в него са оригинални. Всеобщо мнение е, че от сайта са  коректни, а обслужването им е на ниво, с което, макар скромния си опит, смея да се съглася.
Имате възможност да платите в няколко валути. Проверете според курса на вашата банка, коя от тях ще ви бъде най-изгодна, обикновено това е паунд (£).
Срокът за получаване на пратките е около 1-2 седмици. Аз получих известието точно една седмица след поръчката.
Както виждате на снимката горе, продуктите пристигат добре опаковани в кашони със Зайо Байо.
Шегувам се, разбира се, колкото и да искам да си го хапна - стиропора не е Зайо Байо, а само добра защита.
Бонус: След първата си поръчка можете да изберете своя любима марка, за която да ползвате също -10% отстъпка.
Други подобни сайтове, за които знам, но не съм поръчвала все още са: hqhair.com, lookfantastic.com, beautybay.com.
*Edit: Една много полезна публикация на тема: Онлайн шопинг за начинаещи.
Това беше информацията, за която успях да се сетя. Ако имате други въпроси - можете да ги зададете в коментарите.


И така, преминавам към самите продукти, които си поръчах.
Всички са от wishlist-а ми за 2014-та, и както писах по-горе - бяха на промоция (score!). Отбелязаните долу цени са тези, на които аз съм поръчала. Актуалните за момента можете да видите през линковете.

Косата ми всъщност не се заплита толкова, имайки предвид дължината ѝ, но исках да имам качествен продукт, с който да се грижа за нея. Доволна съм от четката, ... тайничко ми се иска да имах по-заплетена коса, за да се наслаждавам повече на ефекта ѝ :))
Цена: 11.50€

Първият ми продукт на марката. Винаги съм искала да имам някой от симпатичните им дизайни. Този хайлатър е може би най-популярният в бюти средите и съм супер щастлива, че вече и аз го притежавам. Цената му не е много budget-friendly, но впредвид количеството - цели  8.5гр - мисля, че не е толкова висока. Ще ми стигне за дълго, дълго време.
В момента съм в процес на тестване на друг подобен продукт и имам само минимални впечатления от Mary Lou Manizer, но мисля, че ще остана доволна. Очаквайте повече впечатления в бъдеще.
Цена: 15.00€

Незнайно защо, моливите от серията на Rimmel се предлагат в България, но не и реално интересните цветове. Nude и Taupe са най-популярните - и двата разбира се ги няма на нашия пазар. Досега не бях попадала на подходящите моливи за долния клепач, и може би затова почти не си слагам такива. Може би сега това ще се промени, защото един добър молив може наистина да отвори и озари погледа.
Цена: 4.50€


Това беше всичко от мен, надявам се да съм била полезна!
Следва обещаното (във Facebook) ревю на балсама за устни на Nuxe.

Comments

  1. Леко уточнение, че доставката е безплатна за поръчки над £10 :)

    Аз съм голям фен на Tangle teezera, не че моята коса е много заплетена, но се чувствам като пухкава котка като се реша с него :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. И нещо друго, което пропуснах. Почти винаги е по-изгодно да се пазарува в английски паунд, а не в евро от английските сайтове. Който пуска поръчка е хубаво да си пресметне стойността. При мен в евро не е изгодно.

      Delete
    2. Благодаря ти, покрай останалите споменати сайтове съм забравила, че за този има минимална цена за доставката.
      А кое е по-изгодно в пазаруването в паунди? Аз когато поръчвах изчислявах цените и бяха равни..

      Delete
    3. Аз не съм имала случай, в който цените да са равни или по-изгодни в евро при поръчки от ФЮ ( имам около или над 30). Не знам как си изчисляват цените. Последният път, когато смятах (гледайки и курса на банката ми) разликата за едно червило беше 5 лв по-малко за поръчано в паунди.

      Delete
    4. Ясно, аз не съм ги смятала по курса на банката, а само ориентировъчно, затова не ми е направило впечатление. Сега сметнах един продукт (по настоящите цени и курса) и наистина има около левче разлика. Ще го имам впредвид в бъдеще!!

      Delete
  2. Ооооооооо, този пост дойде в най-подходящия момент, нямаш си и представа! Тъкмо търсех такава информация! Благодаря за детайлите, с които обясни, че такива шматки като мен, не може да се оправим! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами допреди няколко седмици и аз бях "шматка" - така че ;)
      Радвам се да мога да съм полезна, аз измъчих доста хора с въпроси по темата с чуждите сайтове :)

      Delete
  3. Ще повторя мненията на дамите преди мен, но наистина много полезен пост! Благодаря ти за него! А хайлайтърът на theBalm изглежда толкова красив продукт, определено заема челно място в wishlist-а ми. :D Честити нови придобивки, да си ги ползваш с удоволствие. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, както казах исках да предам щафетата, така че се радвам, че има за кого да съм полезна!!!

      Delete
  4. Не бях чувала за този сайт, но намерих доста готини неща, а и имат и добри оферти.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, имат доста неща, които не се предлагат тук. Дано ти е полезен :)

      Delete
  5. Честити! Страхотни придобивки! :)))

    P.S. Нямам търпение да пуснеш ревюта на хайлайтъра и молива на Римел. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря, на хайлайтъра ще има със сигурност!

      Delete
  6. Честити придобивки :) Моливите на Rimmel в Nude и Taupe са и в моя wishlist, заедно с още няколко глезотийки и изчаквам интересна промоция, за да ги поръчам (една добра причина да не е точно сега, след празниците още страдам от известно разоряване и се въздържам) :)
    Преди време и аз писах за онлайн пазаруването, макар и по-общо, а не за конкретни сайтове - може да ти е интересно да прочетеш. Ако не, извинявай за спама :)
    http://www.dropsofrainbow.com/2012/03/blog-post.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, веднага отивам да прочета. Трябват повече такива постове. Аз определено имах нужда.

      Delete
  7. Много полезна информация, благодаря :)) Относно палитрата на The Balm, моята поръчах от Ebay. Мога да изкажа само положителното си мнение от нея, и не минава ден без да я използвам :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ех, не ме дразни сега, че във фю още я няма, чакам да се появи и нейкед2 из някой от изброените сайтове и не издържааам..

      Delete
  8. С риск да повторя останалите коментирали, много полезен пост наистина.

    ReplyDelete
  9. Здравей! Искаю да те попитам как се иска тази покана от друг потребител в сайта за тези -10%? Благодаря!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей, може да използваш следния линк (доколкото виждам в момента дори предоставя 15%)
      http://cob.uy/ea0182o

      Delete

Post a Comment