Спирала Oriflаme The One

| Make up is self confidence applied directly to the face.

 Вече на няколко пъти съм споменавала спиралата от новата колекция на Oriflame - The One. Време беше да ѝ посветя и отделно ревю, тъй като наистина се превърна в част от любимите ми продукти.



Колекцията The One е нова и беше представена за първи път в каталог №5 на Oriflame. Друг любим продукт от нея ми е озаряващия фтд The One IlluSkin. Повече за колекцията и него можете да видите тук
А сега към самата спирала.



Опаковката е тънка, без излишни тумбести елементи, които само заемат излишно място в козметичната чантичка. Количеството, което съдържа си е нормално - 8мл.



Четката е силиконова, с много къси и редки реснички.
Много хора не харесват силиконови четки - аз съм установила, че при мен точно те дават най-добрия ефект и успяват да извият иначе крайно правите ми и стърчащи напред мигли. (Другите ми две любими спирали са I Love Extreme Crazy Volume на Essence и Maybelline The Rocket).



Основния ефект на спиралата е разделяне на миглите и се справя с тази задача идеално. Ако обичате много обем, получен с наслояване на туша - това не е спиралата за вас. Тази спирала ще разреше, извие и повдигне миглите ви без никакво спластяване. Ако искате да постигнете подреден и ненатрапчив ефект - насочете се към нея.
Тъй като, както казах - няма наслояване - няма да имате и ронене и съответно спадане на извивката след няколко часа. Трайността е наистина без забележки. Премахването също.

Ето и как изглежда нанесена:
(Може би трябваше да включа и снимка на миглите ми без спирала - ако искате да се убедите колко прави и незабележими са - цъкнете тук).



В заключение: спиралата подобрява значително вида на миглите по естествен начин, без да влага драматизъм. Ако това е, което търсете - то определено ви я препоръчвам! Можете да я намерите в каталозите на Oriflame. 
(Предлага се и в синьо - Black Blue).
Цена: 16.90 9.90лв
* Продуктът ми е предоставен от PR.
Мнението ми е изцяло обективно и основано на личните ми впечатления.

Comments

  1. Уау, браво, ефекта е страхотен!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. И на мен ми харесва, но вече силно си вярвам, че за различните мигли действат различен тип спирали..

      Delete

Post a Comment