Favorites: Юли 2015

| Ah, summer, what power you have to make us suffer and like it.
                                                                                               - Russel Baker

Юли не беше много продуктивен месец от страна на блога, но все пак козметични любимци не липсваха. Ето за какво говоря:





топ лак с гел ефект Essence
Ако не сте чували за този топ лак досега, значи сте попаднали тук случайно и не следите никакви бюти блогове също.. Този продукт на Essence бързо се превърна в култов, а още повече допреди седмици, когато не можеше да се намери почти никъде. За щастие вече има заредени нови количества и дори онзи ден си взех още две резервни бройки. Какво му е толкова специалното? Чак специален не е, но се справя прекрасно в бързото запечатване на лака и най вече в придаването на прекрасен блясък. А цената му е само 5.50. Е и ако това не е страхотна сделка...

фон дьо тен Rimmel Lasting Finish и фон дьо тен Avon Luxe
Първоначално изобщо не харесах фдт-а на Rimmel - стори ми се твърде 'лепкав' и нанасянето му с четка оставяше безумни черти. След като започнах да ползвам пръсти и съвсем малки количествата обаче - нещата се промениха. Коренната промяна дойде пък, когато реших да го смесвам с фдт-а на Avon, който пък самостоятелно ми беше малко непокривен. Черешката на тортата е и флуида на Биодерма като база - перфектната комбинация за супер свеж летен вид. Ползвам я всеки път и продължавам да нанасям с пръсти. Бонус резултат - по-малко миене на четки и много по-малко изразходван продукт. 

единични сенки Wycon #102
Веднага след като отнесох тези сенки в нас, разбрах, че всъщност ще ги ползвам като руж. Имат си наситеност и блясък, затова е нужно само най малкото потупване с подходяща четка, но придават безкрайно свеж вид на бузите. Напоследък все на тази опция залагам..  ще ми стигнат за безкрайност.. Ако сте пропуснали публикацията ми за продуктите на Wycon Cosmetics - можете да я откриете тук, заедно със суоч на 102.

единични сенки wet'n'wild Brulee
От доста време бях силно вманиачена по всякакви палитри и разнообразни комбинации от нюанси по клепачите. Напоследък, дали от сезона или що (може пък и да е понеже се чувствам по уверена с миглите си), много се кротнах и най-често залагам само на един цвят сенки и то такъв, който да запечата коректора, който ползвам за тъмните си кръгове. Този цвят е Brulee на wet'n'wild. Върши идеална работа, компактен е, достъпен е - ако обичате семплите look-ове, главно залагащи на спирала - според мен той е must за вас.

шампоан душ и сухо масло за тяло Yves Rocher Monoi de Tahiti
За серията Monoi de Tahiti съм чувала безкрайно много от чужди блогове и когато от Yves Rocher се свързаха с мен с предложение да ми изпратят два от (напълно новите за нашия пазар) продукти за проба - ами нямаше как да не се зарадвам на късмета си. Получих душ гел (може да се ползва и като шампоан) и сухо масло за тяло. Първото нещо, което ми направи впечатление беше разкошния аромат на серията.. наистина много летен и екзотичен. Дори не успях да включа продуктите в 'Нови придобивки' и душ гела, както се вижда, е почти свършен.. Поне доказва любовта ми към него, предполагам .. Олиото за тяло е с помпа, която изпръсква наистина ситни частички и е доста по-икономично... Ползвам го не за тен, а просто след душ.. Оставя кожата мека и ароматизирана, с онзи гореспоменатия супер аромат. 
Ако имате щанд на Yves Rocher наблизо - не забравяйте да хвърлите един поглед на серията.


Толкова за юли, знаете че споделям само новите любимци, иначе всички от юнските също бяха обичани силно и досега, и продължават да бъдат. Страхотна седмица и до скоро!

Comments