Серум за мигли Revitalash

 Вероятно сте попадали на ревюта на серума за удължаване на мигли на Revitalash досега, вероятно сте попадали и на такива на други марки. Аз, лично, съм получавала предложение и от друга компания със сходен продукт, но я отхвърлих - условията не ме удовлетвориха, а тук условия нямаше (както и би трябвало да бъде). Просто след четири седмици употреба имах какво да кажа, така че ако ви е интересно да разберете вероятно поредното, но със сигурност безпристрастно мнение - цъкайте надолу..



Малко предистория: RevitaLash е разработен от д-р Майкъл Бринкенхоф като специален подарък за съпругата му Гейл, докато тя се е възстановявала от лечение на метастатичен рак на гърдата. Интензивната химиотерапия е увредила веднъж красивите мигли на Гейл, оставяйки ги слаби, редки и тънки. След задълбочени изследвания, д-р Бринкенхоф, заедно с екип от козметични химици, създали продукт, който наистина е дал красивия външен вид на подновена жизненост на миглите на Гейл - RevitaLash.

Опаковката и четчицата на серума Revitalash са сходни с тези на очна линия. Консистенцията му обаче не се различава по нищо от вода - безцветна и няма аромат. Нанася се веднъж дневно, за предпочитане вечер, на почистено лице директно в основата на миглите - става лесно, бързо и не се усеща изобщо. Това смятам е най-голямото предимство на Ревиталаш пред други начини за удължаване като изкуствени мигли или 'косъм по косъм'. Резултатът, разбира се, не е толкова драматичен, но пък тук свободно можете да използвате спирала, дегримьор или да извиете миглите.




И стигаме до най-съществената част - ефектът (върху моите мигли), който можете да видите снимките 'преди/след' по-долу. Видно е, че (за разлика от косата) миглите, с които ме е дарила природата, са нищожни. Имам големи клепачи и миглите ми са къси, прави и сочещи напред, вместо нагоре. Вдясно е състоянието след четириседмична всекидневна употреба на серума - значително по-дълги, пърхащи и извити мигли, а особено в долния външен ъгъл разликата е най-забележима. Та това било значи, да имаш човешки мигли.. Определено останах доволна от продукта, макар да го очаквах и не бях изненадана, защото вече бях видяла реалния ефект върху други хора.
Ако и на вас резултатите са харесват ето къде можете да намерите Revitalash.




След първите 4 седмици продължавам да използвам серума, но вече не толкова редовно и още имам останал продукт. Моята опаковка е sample размер от 1мл, стандартните са 2 или 4 и според указанието стигат съответно за 3/6 месеца. Като имайте предвид, че миглите се сменят на определен период от време и ако искате новоизраслите да бъдат също подхранени - трябва отново да използвате серума.

Съставът на Revitalash можете да видите на снимката долу. Продуктът не е тестван върху животни, хипоалергенен е, не се препоръчва обаче да го ползвате ако сте бременни, имате очни заболявания или сте на възраст под 18г. Лично аз не съм изпитала никакви проблеми или реакции към него.




Надявам се да съм била полезна и при въпроси естествено оставам на разположение.
Безкрайни мигли, безкрайна ваканция и до скоро!

Количество: 2мл
Цена: ~120лв
* Продуктът ми е предоставен от PR, но постовете не са спонсорирани.
Мнението ми е изцяло обективно и основано на личните ми впечатления.

Comments

  1. Мнго интересно ревю! Резултат наистина има, аз чувствам миглите си по-плътни и гъсти, за дължината не съм сигурна, трябва да видя как са със спирала, защото така или иначе без такава са ми доста къси... и преди и след серума ;) Все пак обаче не бих дала толкова много пари :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. При мен определено има разлика в дължината, а иначе за цената - всеки си преценява възможностите..

      Delete

Post a Comment