четвъртък, 30 октомври 2014 г.

Нови козметични придобивки, част 13

| People are very open-minded about new things - as long as they're exactly like the old ones.
                                                                                                         - Charles Kettering

 Успях да събера и още една порция продукти, достатъчна за пост. Част от нещата сте виждали във Фейсбук, а с други съм се сдобила тайно, тайно.. Шегувам се, ето какво ново по козметичните ми шкафове напоследък:



Започвам от дясно на ляво по заглавната снимка:



парфюм Yves Rocher Quelques Notes d'Amour
Новият аромат на Yves Rocher получих като комплимент от марката, за което много им благодаря. Както виждате шишенцето е много нежно и женствено, а към него имаше и прекрасно колие със сърчица.

пяна за бръснене Balea череша
Преди това имах варианта с кокос и определено аромата ми допадаше повече, но нека има разнообразие.
Цена: 4лв

пилинг олио с морска сол Balea
За него научих от блога на Жани и понеже ексфолиантите са ми слабост побързах да отида до DM и да си го взема. Ревю скоро.
Цена: 6.50лв

трио мини лосиони за тяло Alverde
Мини опаковки, лимитирана серия, достъпна цена - нямаше как да не се изкуша да ги пробвам. Като аромат са ок, нищо впечатляващо, но са симпатични и не съжалявам за покупката. Плюс - ще бъдат много удобни при пътуване.
Цена: 7.50лв




Следващите три продукта поръчах от feelunique.com. Знаете, че съм фен, както на сайта, така и на Palmer's Cocoa Butter Formula. Вече съм правила две изцяло Palmer's поръчки (справка тук) , но този път реших да споделя продуктите в общия пост с придобивки:

шампоан Aussie Miracle Moist
Марката не се предлага у нас, но е доста популярна в чужбина. Отдавна исках да пробвам именно Miracle Moist, но постоянно беше изчерпан. Накрая успях да го грабна и то с код за -10% на продукти за коса. Ухае чудесно и като цяло също съм доволна от него. Включен е в списъка за бъдещи ревюта.
Цена: £4.70

шампоан Palmer's Cocoa Butter Formula Moisture Rich
Отново шампоан, отново moisture формула и отново постоянно е изчерпан в сайта. Затова поръчах двата шампоана наведнъж, не се знае кога пак ще има налични. Иначе това ми е втория шампоан на Palmer's, който пробвам. Предишния беше с аромат на кокос, но вече е при празните опаковки. Доволна съм и от двата, също очаквайте ревюта (на кокосовия - съвсем скоро).
Цена: £4

Palmer's Coconut Oil Formula Strong Roots Spray
Имам проблем със сухи корени на косата и особено в един определен участък на главата (предполагам, където ми се е събрал най-много мозък). Преди време случайно попаднах на публикация, в която присъстваше този продукт и веднага го включих в списъка ми за бъдещи поръчки. Не съм успяла да го тествам достатъчно още, но определено мога да кажа, че има силен кокосов аромат.
Цена: £3.80


Напоследък съм на гребена на вълната skincare и в търсене на идеалните попълнения за един по-качествен режим се отбих до аптека Ремедум. По-конкретно исках да се сдобия с тоник и околоочен крем. Предварително проучих различни продукти и накрая се спрях на следните:

околоочен крем Nuxe
Харесвам марката и реших да им се доверя при избора на крем. Опаковката му е много удобна, попива мигновено, а аромата е като на крема за ръце на марката. Доволна съм.
Цена: 29лв

тоник за нормална/суха кожа Apivita
Apivita e гръцка марка, на която попаднах случайно, разглеждайки наличните тоници в сайта на Ремедиум. Останах много впечатлена от състава (дори споделих за него в новосъздадения Instagram на блога - последвайте ме тук) - без парабени, алкохол, минерално масло, силикони и т.н., дори без вода - заместена с екстракт от зелен чай. А беше дори и на промоция - много съм доволна.
Цена29 23.50лв




Повечето от вас знаят, че H&M отскоро вече внасят на нашия пазар и козметика. На официалното представяне по случая се сдобих с няколко продукта (първи впечателения тук), а ето и какво си избрах и след пускането им по магазините (предварително бях си набелязала и други неща, но в крайна сметка вкъщи отнесох тези) :

трио ружове - самите те нямат имена, цветовете са съответно - Peach/Coral/Bronze и Pink/Bright Pink/Plum. Хареса ми идеята да имам толкова голямо разнообразие от цветове в компактна форма и на достъпна цена. Честно казано не съм се заигравала много много с тях, на първо четене ми се стори, че са малко по-трудни за блендване.

червила писалки в нюанси Honeysuckle и Berry Kiss. Не ми бяха от набелязаните продукти, но имаха тестери в магазина и суочовете ме спечелиха.
Цена: всяко 7.90лв




И завършвам с 4 лака. Първите два споделих във фейсбук преди време (не си намирам касовата бележка, затова нямат цени):

лак за нокти Rimmel 711 Rain, rain go away
Малко скучен цвят, не знам защо реших че изглежда хубаво в магазина. Все пак съхне бързо и в комбинация със следващия на Flormar изглежда чудесно.

лак за нокти Flormar JL02 Salmon Pink
Прекрасен цвят и напълно отвратителна формула. Определено ще търся подобен цвят другаде, за съжаление все още не съм попадала на нищо.

лак за нокти Catrice 66 Blue and a Half Man
Интересен нов нюанс в асортимента на Catrice. Явно съм била на някаква синя вълна..
Цена: 5лв

лак за нокти Essence 07 Blue Jeaned
Отдавна го бях загледала този лак и се възпирах, защото колекцията ми е достатъчно голяма, но продължаваше да ме изкушава и си го прибрах вкъщи. Придава интересен 'ефект дънки' на ноктите.
Цена: 4.40лв


Няколко други придобивки, които не включих горе, понеже не са козметични, но все пак ще спомена са новата ми маша, от която съм изключително доволна (цяло ревю тук) и една огромна свещ Yankee Candle, споделена както винаги на Фейсбук страницата.

Засега толкова, очаквайте утре ревю на една палитра. Няма да издавам повече засега .. до скоро!!

17 коментара :

  1. Страхооотни придобивки! На мен пък лака на Римел много ми харесва, покривен ли е? Ще чакам ревю на шампоана на Aussie, понеже и аз искам да поръчам някои техни неща. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Покривен е, даже е малко гъст тип блажна боя, но .. като цяло формулата бива.
      От шампоана съм доволна, не знам дали скоро ще успея с ревюто, но за тази цена е добро попадение :)

      Изтриване
    2. ООо, на мен блажни бои много ми харесват! Благодаря за отговоря :)

      Изтриване
  2. Честити придобивки, с удоволствие да си ги ползваш :) И аз ще чакам ревю на Aussie, отдавна чета ревюта на техните продукти. А спрейчето на Palmer's съм го пробвала и е много приятно, дано и на теб ти допадне :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти. Спрея почти не ми се е налагало да го ползвам, явно факта, че шампоаните са за moisture си играе ролята..

      Изтриване
  3. Чудесни придобивки!! Лаковете на Римел и Флормар изглеждат чудесно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мда, само и формулата на Флормар да не беше най-ужасната на света..

      Изтриване
  4. И на мен лаковете на Rimmel и Flormar ми изглеждат много хубави. Околоочният крем на Nuxe смятам за страхотен продукт!

    ОтговорИзтриване
  5. Ружовете на H&M бяха голямо разочарование за мен, те изобщо не се блендват. Останалите ти покупки са супер! Ще чакам с нетърпение отзиви за крема на Nuxe :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами за тая цена какво да очакваме.. ще се мъча да ги боря с различни четки..

      Изтриване
  6. Аз ще очаквам ревюто на шампоаните, защото и аз имам проблеми със скалпа като теб и направо не мога да си намеря никакъв подходящ шампоан за момента :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За проблеми със скалпа е по скоро спрея.

      Изтриване
  7. Много хубави придобивки си имаш- лакъв на катрис ме плени. Много харесвам продуктите на Palmer's, така че чакам ревю :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По план ревюто на шампоана (кокос) трябва да е онлайн до седмица..

      Изтриване
  8. Какъв е завършекът на лака на Флормар ? Защото съм заинтригувана от тази серия , но това , което каза ме разколеба. Така де , кое не му е в ред? :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не е до завършек. Просто формулата не е хубава - не се разнася равно, не съхне добре, консистенцията куца силно.

      Изтриване