За feel unique и намаленията

| If I had a dollar for every time a random woman walked up to me
  and tried to seduce me, I'd have 50 cents. That's assuming drag queens are half price.

                                                                                                        ― Jarod Kintz

 Поредният пост в блога всъщност беше планиран за Naked 2 - със снимки и всичко, почти дописан. След като обаче си получих последните поръчки от feel unique и музата ме осени всъщност да направя този инцидентен пост.



Първата ми поръчка от feel unique беше едва в началото на тази година и оттогава само повече и повече харесвам този сайт. За няколко месеца имаше всякакви кодове за отстъпка, с един от които успях да поръчам Naked 3 с 25лв намаление. Върха на сладоледите беше целият месец май, през който всеки ден имаше различна оферта. Дори получих код по случай рождения си ден.
Та така се вдъхнових да направя тази публикация (която по никакъв начин не е платена), за да споделя с повече хора да не се ограничават единствено с марките на бг пазара - можете значително да разширите полезрението си! Постоянно има намаления, доставката е безплатна и всичко стига при вас до една седмица. Как точно се поръчва можете да прочетете подробно в този пост, а днес ще пиша за последните си покупки и намаленията, които ползвах.
(Преди поръчките, за които ще спомена надолу, се възползвах и от още едно намаление - 25% на продукти на Palmer's Cocoa Butter Formula (виж facebook), но за тях бях предвидила отделен пост и вече ги бях нащракала, така че очаквайте и тях скоро.)

И така, докато разглеждах сайта от начало до край, за да избера с какво точно да си изгърмя кода по случай РД попаднах на супер сладките дизайни на The Vintage Cosmetic Company. Имах нужда от специално несесерче за nail tools и тяхното беше просто идеално. Компактно и с прелестен десен. Исках да изместя всички метални инструменти от стандартния ми несесер за грим (за да не ми драскат по гримовете) и следователно трябваше да добавя и пинсета към комплекта, за да е всичко в тон. Тя обаче струваше цели 8 паунда, което е абсурдно за пинсета, особено на фона на цената на несесера с 5 елемента, който беше 10£.

Другото нещо, което си бях набелязала от известно време беше крема на Weleda - Skin Food. Weleda е марка, която се предлага в България (дрогерии Лили и ДМ), но точно този крем го няма, а естествено той е най-популярния и харесвания сред чуждите блогове. 
Докато се чудех как точно да комбинирам продуктите от wishlist-a си видях, че една от следващите оферти на месеца ще бъде -25% на около 30 популярни марки и реших да изчакам с избора.

Нека да уточня, ако някой се интересува за кода за РД:
Получавате го автоматично, след като сте задали датата си на раждане в профила. Дава ви право на -5£ за поръчкa над 20£ и е валиден 30 дни. Може да се използва само веднъж и не може да се комбинира с други намаления.

Сайта на Feel Unique предлага доста  гъвкавост - както споменах горе - може да се създават wishlist-и, които са много удобни, когато има намаления - оглеждаш списъка си и преценяваш за кои продукти ще е най-изгодно да се ползва.
Друга полезна опция е уведомяването по мейл, когато отново заредят даден продукт, който в момента е изчерпан. Ако си харесате 'out of stock' продукт - просто въведете мейла си и кликнете "notify me".
Така стана с комплектчето на Burt's Bees - докато чаках да разбера кои ще са марките с 25% намаление получих и уведомлението, че вече е наличен. След това се оказа, че една от марките с намаление е точно The Vintage Cosmetic Company и успях да си скалъпя две доста изгодни поръчки:
В първата включих несесера и пинсетата: 10£+8£ - 25% и пинсетата ми излезе само 3.5£.
За втората поръчка използвах намалението за РД (трябваше да събера над 20£) и поръчах Weleda и Burt's Bees: 10£+11.75£ -5£, така комплекта на BB ми излезе около 16лв (дори по-малко от сета на Nuxe)

Ето и линкове към самите продукти на сайта. Спокойно, предвиждам и отделни ревюта.

Натрупаха се доста поръчки, но май месец си е най-хубавия, + имах рожден ден, а пък ако ще и да вали всеки ден..
Сдобих се и с нова техника, и общо взето имам с какво да се забавлявам за дълго, дълго време, така че вече успокоявам топката с харчовете.
П.С: Мерси на новите ми колеги, които бяха ми напълнили една касичка с парички по случай остаряването, и които използвах за част от двете поръчки.
Мерси и на други хора, за техните подаръци, те си знаят кой и какво.




С това слагам край на брътвежите си по темата (за момента).
Надявам се да съм успяла да предложа съществена информация на който се интересува. 
Очаквайте споменатия пост с ревю на Naked 2, а после и безкрайно забавилия се пост за техниката, с която снимам (преди информацията съвсем да е станала неактуална).

Весел уикенд и 100%-ови усмивки!

Comments

  1. Честити придобивки и честит рожден ден на патерици :) И аз много харесвам feelunique заради големия избор и постоянните промоции и намаления, въпреки че е адски зарибяващ и изисква много воля от моя страна да не поръчвам постоянно, само защото пише % или подарък ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, много е зарибяващо. Дано не пускат някакви нови изкушения скоро, стигат ми толкова :)

      Delete
  2. И аз от последната поръчка получих подарък, комплектче за пътувания от три продукта и направо... идва ми всеки ден да поръчвам. Ще се контролираме, момичета, няма как. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Супер, чакам да споделиш в блога :)

      Delete
  3. Чакаме Теди, с нетърпение! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Толкова постове стоят сигурно вече месеци и чакат ред :)

      Delete
  4. Какъв страхотен сайт! Благодаря ти, че го публикува. Винаги е приятно да намериш нещо такова, което вече е изпитано и на което можеш да се довериш. Българските пазари са толкова ограничени, че понякога продуктите пристигат при нас чак когато вече hype-а е утихнал или дори не пристигат изобщо...
    Дизайна на nail tool-овете е толкова сладък! Определено мисля да си обновя моите в най-скоро време :) Всичко, което си си взела е супер, определено се зарибих по този сайт.

    blog | the pastel daisy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Супер! Точно за това направих този пост и се радвам, че съм успяла да разширя кръгозора на някого. Можеш също да погледнеш и другия пост, в който съм описала как се поръчва (ако не си все още), а скоро ще пусна и за поръчката, която споменавам с продукти на Palmer's и колко по-изгодно ми излезе да поръчам онлайн.
      Ехх, хубаво е да се чувства човек полезен ..

      Delete
  5. Суперрр:) обичам го този сайт и наистина е много трудно да се удържиш и моята поръчка дойде :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. С всеки изминал ден му ставам по-голяма фенка ..

      Delete
  6. Теди, благодаря, че показа този сет на Burt's Bees. Марката не ми беше позната, но след поста ти ми беше любопитно да си взема нещо. Скоро попаднах на страхотно намаление на Burt's Bees Bee Day Collection Gift Set във ФЮ и нещата вече са при мен. Всички продукти от комплекта ми се струват прекрасни, ухаят свежо, на природа. Много, много съм доволна! :)

    ReplyDelete

Post a Comment