The Balm Mary-Lou Manizer

| The more you leave out, the more you highlight what you leave in.
                                                                          ― Henry Green

 Ако някога сте гледали грим клипче в ютуб, то е много вероятно да сте чували за продукта от днешното ревю.
Mary Lou-Manizer е един от най-популярните хайлайтъри и беше съвсем нормално котешката ми природа да полюбопитства за какво е цялата олелия. Ако и вие сте любопитни - скок напред:



Ами, няма как да не започна от опаковката. TheBalm е марка, която залага на закачливи ретро дизайни и печели.
(Аз съм от хората, които харесват идейността, добавѝ и малко блясъци и лесно можеш да ме прилъжеш.. )
А и в имената на продуктите им също се крие закачка - в случая игра на думи между име на девойка и вид продукт.
Предлагат се и още два варианта - бронзър и розовеещ хайлайтър с имена Betty и Cindy.

Но да се върна на кутийката - стабилна е, може да се носи в дамска чанта, но аз не го правя, защото сърце не ми дава да я видя издраскана. Включва огледалце, което усещам някак по-качествено от повечето подобни.



На гърба на забавната кутийка можете да видите и състава - за тези, на които им върви по химия.



Консистенцията е някак мазна (в смисъл не-прашлива) и се разнася много лесно. Има много наситен бледо златист блясък, фин, без едри и груби частички. Издръжливостта е в рамките [цял ден, плюс безкрайност]. (Math jokes - if you get them, you probably don't have any friends).
Освен на скулите, може да се използва и за хайлайт във вътрешната страна на окото или под веждата.

Пигментацията е уникална. На снимките долу (фона е всъщност продукта от много близо) съм показала обилни суочове, но когато нанасяме на лицето, разбира се, трябва да действаме с много по-лека ръка, тъй като лесно може да се прекали, особено в ежедневния грим. За вечерен можете да се отпуснете повече, но като цяло внимавайте с количеството! Аз обикновено нанасям продукта с четка тип ветрило като я допирам много леко по него.



Mary-Lou Manizer не се предлага в България, но можете да го поръчате много лесно с безплатна доставка от feelunique. Ако имате нужда от помощ - вижте как се прави поръчка тук. Количеството е предостатъчно, за да стигне за дълго, дълго време - в моя едва има вдлъбнатина. Цената минава към диапазон среден клас, според мен хайлайтъра определено си заслужава и го препоръчвам!

Количество: 8.5гр
Цена: 16£ (моя поръчах на промоция - около 30лв)



Бляскав уикенд от мен!

Comments

  1. Здравей! Имаш страхотен блог. Всъщност този хайлайтър се предлага и в онлайн магазина на Ели- http://www.makeupbuthow.com/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Да, забравила съм блога на Ели, но честно казано от там не излиза много изгодно.

      Delete
  2. От много време заглеждам Cindy, но очаквах обективно ревю като твоето за качествата на продукта. Мерси, Теди :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. За Синдито нямам идея, но като цяло TheBalm мн ме кефят. Ако хванеш някоя промоция във ФЮ ще е най яко.

      Delete
  3. Страхотен е!И аз скоро мисля да си го взема :) От къде си го поръча?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей, написала съм в поста - feelunique - има и линкче ;)

      Delete
    2. Да!Видях,но беше вече късно хаххах

      Delete
  4. пфф това е най-уникалното нещо което съм ползвала...и съм съгласна с 2 ръце с теб :) страхотно ревю

    ReplyDelete
    Replies
    1. Супер! Много се радвам!

      Delete
  5. От доста време му се каня на този хайлайт. Пък и няма как на човек да не му се прииска да го пробва, когато слуша за него от всякъде :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. И теб ще те посъветвам да се ослушваш за промоцийки ;))

      Delete
  6. Честно казано на този етап не бих дала толкова пари за хайлайтър, но дизайнът на кутийките винаги ми е грабвал окото - толкова са сладки!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ако е на промоция ~30лв - определено си струва. Има да се ползва с години, а и пак е по евтин от Мак и др.

      Delete
  7. Аз също го бях поръчала по време на промоцията на ФЮ,страашно красив е..но един проблем имам с него - само да си пипна скулите веднага ми заблестяват пръстите! :D И слагам съвсем нормално количество.

    ReplyDelete
    Replies
    1. При мен мисля че няма такъв проблем.. може би е до кожа .. и фтд..

      Delete
  8. Това е любимият ми хайлайтър. Използвам го почти всеки ден. Съгласна съм с теб за всичко :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че сме на едно мнение :)))

      Delete

Post a Comment