Wet 'n' Wild Comfort Zone Eyeshadow Palette

| Stuff your eyes with wonder, live as if you'd drop dead in ten seconds.
  See the world. It's more fantastic than any dream made or paid for in factories.
                                                                                           - Ray Bradbury


 Напоследък ми се насъбраха доста хубави продукти и както обещах в предишния пост - време е да се насоча към ревюта. Днешният фокус ще бъде насочен към една моя любима палитра - Comfort Zone на Wet 'n' Wild.



Започвам направо и с първия плюс: Първото нещо, което ми направи впечатление преди да отворя палитрата беше лепенката за сигурност, чрез която може да бъдем сигурни, че никой не я е отварял преди нас:




Опаковка:
Опаковката е удобна, но не достатъчно стабилна за пътувания, затова лично аз, когато я взимам с мен си я слагам в пукащото фолио, в което я получих, за да съм сигурна, че ще остане непокътната.




Апликатор:
Не обичам да използвам апликаторите, които са включени към палитрите, предпочитам личните ми четки. Затова не мога да дам мнение за този тук, но определено е хубаво, че го има, ако се наложи да пипна нещо в движение.

На гърба на кутията можете да намерите схема за поставяне на сенките, както и друга полезна информация:


Останах доволна от факта, че етикета на български насочва към срока на годност в английския етикет. Много често попадам на различен срок на годност според двата етикета, което е изключително дразнещо.

Може би сте забелязали от снимката, че палитрата съдържа 8.5гр продукт.
А ето и реалния ѝ размер в ръката ми:




Трайност:
Тествах сенките без база само при първото ползване. Почти няма разлика в трайността със и без, но аз предпочитам да използвам база в грима си по принцип. Избледняването към края на деня е минимално. Никога не са ми се събирали в сгъвката, все пак ще уточня, че клепачите ми не са мазни и по принцип нямам такъв проблем с никои сенки.

Цветове:
Палитрата съдържа 8 цвята, с  много ситни блестящи частици (няма матови), разпределени в 2 гами: розово-кафява в ляво и зелена - в дясно. На всеки цвят можете да видите изписана насока за нанасяне: под веждата, на клепача, в сгъвката или във външния ъгъл на окото:




Ето как изглежда в близък план розово-кафявата гама без и със светкавица:





Текстура:
Сенките са много меки и се нанасят с лекота. Единствено първия цвят в ляво е малко по-прашлив и с по-едри блестящи частици.

Ето и зелената гама. Първият цвят ми е тотален фаворит - на първата снимка изглежда почти бял, но на суоча под нея се вижда колко красив нюанс е всъщност. Цветът е нещо като шампанско със златист и едва доловим зеленикав оттенък. Нанесен на окото придава разкошен дискретен блясък.
Другият много интересен, и определено нестандартен, цвят е четвъртия - дуо хром между кафяво и морско синьо.





Пигментация:
Пигментацията на сенките е прекрасна, неслучайно често ги сравняват с по-висок клас като Urban Decay. Можете да се убедите със следващите суочове, които са без база.


със светкавица


В заключение ще кажа, че препоръчвам палитрата с две ръце. 
За мен това е едно от най-добрите съотношения качество/цена, които може да намерите на пазара. Сенките са подходящи за всякакъв грим. За кафявите си очи аз предпочетох палитрата в зелено-кафява гама, но от тази серия се предлагат  още две - лилава (Petal Pusher) и синя (Blue Had Me at Hello)

Продуктите на Wet 'n' Wild можете да откриете в дистрибуторската мрежа или онлайн.
Цена: 15.90лв


* Продуктът ми е предоставен от фирмата вносител.
Мнението ми е изцяло обективно и основано на личните ми впечатления.

Comments

  1. И двата definer-цвята са подкосяващи краката! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. и аз заради тях ще я взема ... толкова ли са красиви колкото на снимката?

      Delete
    2. Моя най-любим е шампанското, но и останалите са супер. Надявам се да можеш да ги видиш на живо и да се увериш :)

      Delete
  2. Наистина си заслужават покупката. Имам и тази и синята, но често казано не използвам синята толкова често, колкото тази.
    П.П. Снимките с новият обектив ли са?
    Поздрави,С
    Wet 'n' Wild Coloricon 8-Pan Palette - E737 Comfort Zone ( Review + Swatches ) / Girl's Temptation

    ReplyDelete
    Replies
    1. О не, снимките ги правих още преди .. около месец, когато получих палитрата. Сега си е издълбана :)
      За новия обектив нямам време да пиша повече, аз така или иначе имам 2 (освен него :))

      Аз съм с кафява коса и очи и не биха ми отивали сини сенки..

      Delete

Post a Comment