Favorites: Декември 2013

| Have no fear of perfection - you'll never reach it.
                                                - Salvador Dali

 Първоначално бях решила да не правя публикация с любими продукти за декември, а направо за цялата 2013-та, за да не стават два favorites поста в рамките на седмица. В последствие обаче осъзнах колко много продукти използвах с удоволствие този месец и как след като не мога да ги включа в годишните любимци - трябва да ги удостоя с отделен пост. Ето го и него.



И така, ето кои бяха любимите ми продукти през декември, а за цялата 2013 - очаквайте в началото на януари.



лосион за тяло Victoria's Secret Secret Craving
Определено има защо лосионите на марката да са толкова популярни и харесвани. Най-сетне и аз се сдобих с два от тях (виж последните нови придобивки). Secret Craving обаче беше аромата, който наистина ме плени. Много дълготраен, наситен и просто божествен.

спирала Too Faced Better Than Sex
Няма да коментирам името на спиралата, все пак не е направена от шоколад и не се яде.. кого си мислят, че заблуждават (?!), но иначе не е лоша спирала. Едва ли бих си купила пълноразмерния продукт, но това е защото вярвам, че има и добри евтини алтернативи.
Моите мигли са доста специфични и голяма част от спиралите не успяват да се справят с тях. Тази успява да постигне доста добър ефект, но все пак обичам да го подсилвам с любимата ми спирала of all time.

писалка лакочистител Essence
Един странен продукт за подобен пост, според мен, но мислейки какво съм използвала редовно и с удоволствие този месец се сетих за нея и нямаше как да не я включа. Представлява писалка с няколко сменяеми накрайника, напоени с лакочистител за почистване на лак по кожичките. Да, много по-изгодно е за тази цел да използвате обикновени клечки за уши или четка, напоени с лакочистител. И аз го правя редовно. В конкретни случаи обаче тази писалака е много по-удобна. И не говоря само за самия накрайник, а и за факта, че е много по-лесно да вземете нея на път, или в дамската чанта. Също и когато бързате и нямате време да напоявате каквото и да било.
Освен това ухае приятно. Рядко срещано качество у лакочистител.
Та - препоръчвам ви да се сдобиете с една такава - със сигурност ще ви бъде полезна.

масло за устни Korres жасмин 
Още една от последните ми придобивки и то от тези, която нямах търпение да пробвам. Пак ще кажа, че ухае просто божествено - на захарен памук и петлета. Всеки път, когато посегна към бурканчето последва притваряне на очи и блажена въздишка.
Вече съм твърдо убедена, че трябва да пробвам повече продукти на марката.

душ гел Yves Rocher Vanille ColectOR
Вероятно не остана представителка на нежния пол, която да не е чула за новата лимитирана серия на YR. Минавайки покрай магазина им, в един от МОЛ-овете вчера, ми направи впечатление, че витрината е просто празна. Имаше златни кутии, в които очевидно са били продуктите от серията и толкова. Всичко беше изкупено. Надявам се да сте били от успелите да се сдобият с някой от продуктите, а още по-хубаво е и ако някой близък човек ви е зарадвал. Аз лично исках да си взема и лосиона за тяло, за да съм запасена за по-дълго с този аромат, но уви..  дано има нови зареждания на рафтовете.

душ гел Yves Rocher какао и шам фъстък
Още една лимитирана серия на YR и още един страхотен аромат. Все още имам и от душ гела с кафе на марката, за който ви говорих миналия месец и когато вляза в банята просто изпадам в дилема на дилемите кой от всички да избера. Този мирише на нещо приятно горчиво, по-скоро горчив бадем, отколкото шам-фъстък...  и прави огромна пяна.
 
Yves Rocher Elixir 7.9
Получих този продукт с една от кутиите Pinks. Има приятен нежен аромат и текстура. Не е мазен и посягам към него всеки ден през последния месец.

палитра Wet n Wild Comfort Zone
Палитрата ми беше предоставена от фирмата вносител, но това няма никакво значение, защото мнението ми в блога е, и винаги ще бъде, безпристрастно. Сенките на марката са отдавна популярни с доброто си качество и страхотна пигментация и за мен не остава нищо друго освен да се съглася. Тези от вас, които редовно следят блогове, ютуб канали и т.н на тема козметика, знаят чувството да слушаш постоянно за някой продукт, да го искаш дълго време и когато се сдобиеш с него, да се увериш, че наистина е страхотен и да се почувстваш толкова удовлетворен. Ами така се чувствам и аз с тази палитра. 
Определено must-have продукт. Очаквайте ревю със суочове и всичко както си му е реда през 2014-та :)


Това беше всичко от мен засега. Вече можете да се върнете към преяждане с коледни вкуснотии :)
Доскоро!

Comments

  1. Znaesh li kude se predlagat produktite na wet n wild ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз съм ги виждала в магазин на Рефан във Гранд Мол Варна ^^

      Delete
    2. Да, има ги в някои магазини на Рефан, някои аптеки, както и тук:
      http://beautyshop.bg/manufacturer/82/wet-n-wild.html

      Delete
  2. Палитрата на Wet'n'wild изглежда чудна... Жалко , не можах да се сдобия с Vanille CollectOR или нещо от Коледната серия :( (имаше само захаросана ябълка и не ме грабна много), но пък се сдобих с Малайзийския кокос <3 Не е Коледен , но е БОЖЕСТВЕН. Писах ревю за него даже http://la-foienvous.blogspot.com/2013/12/heaven-is-place-on-earth-with-yves.html препоръчвам с две ръце :) искам още куп продукти на Ив Роше, цял куп! Така се надявах да взема този душ гел от Коледната серия... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Палитрата е наистина страхотна, чуждите блогърки я сравняват дори с нейкед о.0
      Жалко за душ геловете - и аз исках да се запася с повече неща от лимитираните, но уви късно се сетих..

      Delete
  3. Страхотни продукти и страхотна презентация :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Наистина са страхотни, нямаше как да пропусна декемврийски пост просто.
      Сега като се замисля - освен спиралата и сенките - всички други неща са божествено ароматни..

      Delete
  4. Палитрата я харесах още, когато я показа за първи път. Много рядко ползвам сенки, но тази цветово бих я употребявала :) И само една лека корекцийка, що се отнася до английски език. По-правилното в случая е favourite. US направо осъкатиха прекрасния език..

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз имам една лека корекцийта - осАкатиха.
      Но не съм съгласна, че са го осакатили - всеки език има право да си пише и произнася думите по негов си начин.

      Delete
    2. Разбира се, (от бързане всеки прави грешки ;)) но ако го напишеш така на spelling test, ще ти го броят за грешка.

      Delete

Post a Comment