Favorites: 2013

| The price of anything is the amount of life you exchange for it.
                                                          - Henry David Thoreau

 Ето кои бяха любимите ми и най-използвани продукти за изминалата година.



Списъкът не е голям. Опитах се да избера само продукти, които съм използвала и харесвала за достатъчно дълго време през годината. Останалите неща открих в края ѝ и не съм ги добавила тук, но пък повечето са били част от месечните любимци и съм сигурна, че ще продължават да бъдат и през новата година.


маслен лакочистител Lilly
Чудесно откритие на 2013-та. Препоръчвам да пробвате, ако все още не сте. Продава се в дрогерии Lilly.

почистващ гел Vichy Normaderm
Още първия път като го използвах усетих, че е по-добър от всички други измивни продукти за лице, които съм ползвала. Така че, дори и да съм го открила във втората част на 2013 - ще ми бъде любим и през 2014-та. Още повече, че се сдобих с голямата опаковка от 400мл. (в промоция на цената на 200мл - score!!!)
Обожавам факта, че премахва и грим на почти 100%. Търкането с мицерални води и безкрайните изхабени тампончета останаха в миналото.

руж Flormar P115
Както се вижда - доста изхабен продукт, а го купих миналата година, след безкрайните хвалби в нета. Определено го препоръчвам с две ръце. Особено златистата част - идеална е за лятото, а и не само. Цената му е под 5лв, и макар опаковката му да изглежда дори още по-евтина (моята е пред пълно разпадане) - самия продукт е чудесен.

ФДТ Bourjois Healthy Mix
Този ФДТ беше любимият ми от доста време, определено повече от година. Още когато беше в старата опаковка. Сменила съм няколко - и стари и нови. Откакто започнах блога съм се насочила към тестването на нови продукти и вече не съм толкова ентусиазирана от него, но за първите 2/3 от 2013год. беше обичан и използван постоянно.

околоочен roll-on Garnier
Това е първия път, в който изобщо споменавам този продукт в блога, но мястото му в този списък е непоклатимо. Използвам го, когато се не се гримирам с друго - основно през уикенда като ходя да пазарувам или просто искам да придам малко по-свеж вид на очите си. Имам наистина тъмни кръгове и този рол-он успява да ги прикрие лесно и без да създава усещането, че имам грим. Текстурата му е много лека (за разлика от коректорите, които се използват за тази цел), а прикрива всичко чудесно.

Impala Silicone Eyeliner 02 и 17
Не съм използвала тези всеизвестните моливи чак толкова често, защото изискват повече време за прецизно нанасяне, особено в края на окото. Когато обаче намерех време да ги подострям и да се занимавам - стояха и не мръдваха до края на деня. Също много ми харесва и самия им "финиш". Любимите ми цветове са 02 и 17. Суочове и повече инфо тук.

скосена четка Impala №12
Макар да се сдобих с доста четки през годината, все още съм в процес на откриване на идеалните. Единствената четка, за която мога да кажа, че ми върши идеална работа е тази. Перфектна е за запълване и оформяне на вежди. Твърда, скосена и на смешно ниска цена.

маска Freeman с авокадо и овесени ядки
Спомням си колко скептично се отнасях към цялата истерия по тази маска и дори си купих първо друг вариант - с морски минерали. Хареса ми и след това добавих в колекцията още 2 - с шоколад и с авокадо. Наистина последната е най-добра и определено ми стана любима. Вижте повече за маските тук.

кремообразни сенки Catrice 040 Lord Of The Blings
Всъщност това са единствените сенки в списъка, но просто защото през годината тествах доста други и не съм имала възможност да заобичам толкова някои конкретни (освен Wet n Wild, но едва последния месец). Плюс това все още чакам няколко много желани палитри, които ще видите в бъдещ (wishlist) пост, и които се надявам да отговорят на очакванията ми и да станат бъдещи любимци.
Сенките на Catrice ползвах повече в първата част на 2013 и най-вече през лятото. Нанасят се много бързо и веднага озаряват погледа. Можете да видите ревю тук.

крем за ръце Дева БиоВитал
Не е от най-хидратиращите кремове, но ухае толкова приятно, че покрай желанието да усещам този аромат възможно най-често, си изградих навика да се мажа редовно с крем за ръце. Ревю тук.

лакове Golden Rose Nail Art 107 и 108
Обичам сребърно и златно и тези два лака дадоха акцент на много маникюри, които си правих през годината, а единия използвах дори в diy проект. Хубаво е да ги имам под ръка.

парфюм Cacharel Scarlett
Определено това беше аромата на 2013, въпреки че използвах и други парфюми, разбира се. В края на годината, открих и няколко нови аромата, които вероятно ще ме вълнуват повече занапред, но  този ще си остане обичан, макар и вече на по-заден план. Ревю тук.

лак Essie Ballet slippers
Отново си личи колко много е бил използван (въпреки всички лакове, които имам). Много нежен и подходящ за всеки ден. Ревю и идея за маникюр.

спирала Essence I Love Extreme Crazy Volume
Едно от любимите ми открития. Чудесно се справя с моите прави мигли. Ревю тук.

база за грим Artdeco
Най-сетне открих добра база за сенки. Първата ми база беше на Manhattan и се оказа огромно разочарование. След нея реших да не рискувам и да си взема по-бюджетен вариант - тази на Essence. Не е лоша, но определено се усеща, че качеството отговаря на цената.
В името и на по-добрите суочове за блога (Essence оставя оранжеви оттенъци) реших да инвестирам в хвалената от много блогърки - Artdeco. За щастие се оказа много добро решение. След нея спечелих и мини версията Shadow Insurance на Too Faced. Въпреки че не съм я тествала достатъчно, засега смятам, че макар да е по-висок клас - не е по-добра от Artdeco, по-скоро са на същото ниво, но Artdeco е само 14лв. (и е доста икономична).


....................................
Honorable mentions

И няколко продукта, които не успяха да намерят място в списъка, поради няколко причини.
Първите два - защото ги изхабих и изхвърлих, а вече не се предлагат на пазара:

сет за вежди Alverde
Използвах го цяла година, но в края свърши. Повече - тук.

лосион за тяло Balea  смокиня и шоколад
Част от първите ми празни опаковки. Беше ми много любим, жалко че беше лимитирана серия.

И останалите - понеже харесвам всички, които съм пробвала:

шампоани и душ гелове Yves Rocher
Писала съм за всички, които съм ползвала и ако следите блога, вероятно знаете, кои са. Трудно ми е да избера конкретен представител, всички са много приятни.
....................................


Това бяха любимците ми за изминалата година. Нямам търпение да намеря нови неща, които да ползвам с удоволствие. А вие? ;)
Доскоро!

Comments

  1. Прочетох с интерес статията. От твоите любимци, общи с моите са базата на Арт Деко /особено в началото, защото сега поостаря и стана по-трудна за нанасяне, а и ефекта вече не е толкова фантастичен/, както и моливите на импала разбира се. Изчела съм милион постове за този лакочистител, но като го видя в Лили-то и така и не го взимам. Толкова ли добре чисти, как се справя с глитърни лакове?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами не очаквай, че чисти като с магия, не му е това преимуществото. Това, за което го харесвам е, че е на маслена основа - не оставя бели следи и не мирише на ацетон. Ноктите изглеждат по-добре след него.
      Иначе вчера си чистих глитърния от НГ и първо опитах с един друг, който искам да изхабя и да разкарам - еми много беше трудно. Извадих масления и определено задачата ми се улесни.
      Пак казвам - не очаквай чудеса - но за мен има значителна разлика, когато го ползвам.
      В Лили имат и малки опаковки - пробвай от тях, ако не си сигурна.

      Delete
    2. Да, забелязах. Но определено голямата е по-изгодна като цена :) Пък и след толктова хвалби от кой ли не, няма как да не го пробвам.

      Delete
  2. Имаме няколко общи любимци, но най-заинтригувана съм от рол-она на Гарние и определено ще го пробвам.
    Колкото до лакочистителя на Лили... първата му съставка е ацетон, а аз определено предпочитам безацетоновите :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, аз не казвам, че е без ацетон. Просто не се усеща толкова. Иначе с безацетоновите нещо не се разбирам..
      Дано ти хареса рол-она, за моите цели е идеален.

      Delete
  3. Много ми хареса статията :) Имаме и няколко общи любимци ;)

    ReplyDelete
  4. Не знам дали съм споменавала, но ти си виновна, че
    си купих спиралата на Essence и останах толкова доволна!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радост за ушите ми.
      Ама трябва за нещо по-скъпо да те зарибя, че така не е честно ;)

      Delete

Post a Comment