DIY: Преобразяване на стари обеци

 | The newest is but the oldest made visible to our senses.
                                                  - Henry David Thoreau

 В един от предходните постове споделих част от обеците си и обещах да покажа как обичам да си ги преобразявам. Може би една част от читател(к)ите ще подминат днешния пост, тъй като не става дума за козметика, но пък се надявам на друга част да им се стори поне малко полезен и образователен. В блога ще пиша за различни неща и се надявам да има по нещо за всеки :)





Преди време много се бях зарибила да си правя какви ли не ръчно изработени джунджурии. Зодия Близнаци съм и обичам да творя. Напоследък не съм толкова активна в DIY сферата, но пък съм си запазила една снимка на едни от любимите ми обеци преди да ми станат любими.




Преди много години съм ги носила в този вид, но след това реших, че не ми харесват повече и имат нужда от актуализация.
Ето материалите и инструментите, които избрах, за да направя подобрението:




Реших да боядисам обеците в черно и да им сложа други камъчета - вместо убито кафяво - нещо по-модерно, а именно - тюркоазеното.
Първо с помощта на клещите откачих старите камъчета. С четчицата нанесох пласт черна акрилна боя на основата на обеците, след като изсъхна нанесох втори пласт, а накрая и гланц (за акрилни бои).
След като и гланца беше засъхнал изцяло, отново с помощта на клещите закачих по едно камъче на всяка от малките халкички, след което закрепих халкичките към вече черната основа. 
Замених и накрайника, който влиза в ухото, за да бъде всичко в тон и воала!




Дотук поста се развиваше в минало, ама много минало време. 
Сега ще ви покажа и една реставрация, която направих само преди няколко дни, докато подготвях част първа на поста с колекцията ми от обеци.
Оказа се, че златистите ми обеци във форма на сърчица са почернели и издраскани.




 Почти бях ги изхвърлила в коша (защото реално подобни обеци могат да се намерят навсякъде), когато реших, че мога да си ги лакирам в някакъв цвят и да си ги нося така. 




В крайна сметка ровейки из лаковете си реших да си ги направя пак в златист цвят и избрах Golden Rose Nail Art 108. Нанесох 2 пласта от него, един топ лак отгоре и бяха ..е, почти като нови :)




Надявам се да сте почерпили някоя идея как можете и вие да преобразите свое старо бижу. Особено ако сте като мен и не обичате да изхвърляте непотребните си вещи до последно :)






Comments

  1. Обожавам обици,тези твоите много ми харесват,а това с лакирването май и аз ще го изпробвам :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз обожавам, някой щастлив ден може да споделя и собствените ми творения :)

      Delete
  2. Теди, страхотно си подновила старите сърчица! :)

    ReplyDelete
  3. Страхотно са се получили и двата чифта обици :))

    ReplyDelete

Post a Comment