Flormar Pretty Lip Gloss

| Where lipstick is concerned, the important thing is not color, but to accept God's final word on where your lips end.
                                                                                                                                           - Jerry Seinfeld

 В последните си козметични придобивки показах новия си глос и обещах ревю на общо трите, които имам от серията. Ето го и него.



Както съм писала и в поста за червилата ми на Golden Rose - продуктите за устни не са ми от най-любимите и едва напоследък започнах да "рискувам" повече с цветни попълнения.
Конкретно глосовете от тази серия си набелязах от блога на Меги и мисля, че не сгреших (както бях сгрешила с един от малкото глосове, които имах преди това).

Моите три цвята са P809, P803 и P806.




P809 (новия) е наситено розово. Единственият цвят без брокатени частици, въпреки това придава не по-малък блясък на устните. За съжаление е доста ярък и наситен цвят за моя вкус и определено не мога да го впиша във всекидневния си грим. За по-специални случаи - ще свърши работа.
P803 пък е типичния всекидневен цвят. Почти незабележимо телесно/розово - може да се носи както самостоятелно, така и върху друг цвят.
P806 е нежно розово с брокатени частици (които почти не си личат на устните). Не е твърде ярко и забележимо, но определено придава акцент.

Ето как изглеждат нанесени на ръка:




И най-сетне се престраших да покажа и макро на устните си. 
Моля да извините липсата им на очертания. Толкова дал Господ.
Важното е да се види реалния ефект на глосовете.




Имат сладникав аромат, типичен за подобен продукт. Не е траен, така че дори на някой да не му допада - няма да е фатално.
Апликатора е с форма удобна за нанасяне - сплескана от двете страни и изглежда ето така:




Текстурата им е средно лепкава, напълно в допустимите граници за гланц за устни. Не са тежки. Не се разтичат. Не изсушават устните.
Трайността им е добра, разбира се - като за продукт от този клас. Както обикновено по-тъмните цветове се задържат по-дълго. 
Количество: 3мл.
Цена: 5лв.  (мисля, че все още има промоция на повечето места -20/30%)




Това беше от мен, надявам се да съм била полезна.
Бляскава вечер!!

Comments

  1. Ау, че са хубави! Напоследък изцяло пренебрегвам гланцовете, заради пигментацията им най-вече, но съм набелязалла някои с доста солиден цвят, и тези определено са в категорията :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. То точно зимата с тея ветрове не е най-удачното време за гланц. А и те обикновено нямат никакви или почти никакви тъмни и подходящи цветове за сезона.. но аз все пак реших да си пуса ревюто :))

      Delete
  2. Прекрасни снимки <3 Двата розови ми допаднаха много, ще ги погледна следващия път като имам щанд наблизо :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти. Препоръчвам ти този с брокатите - доста по бледичък е и много по-лесно се съчетава.

      Delete
  3. Чудни са тези гланцове, много са ми любими <3

    ReplyDelete
  4. http://yourpetbeau.blogspot.com/2013/12/29-winter-winter.html - тагната си! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси, линка не е към твоя блог, но нищо :)

      Delete
    2. Ох, нямам представа защо съм постнала блога на Бо, но.. да :) Ще се радвам да видя още зимни неща от теб :)

      Delete

Post a Comment