Палитра Makeup Revolution Run Boy Run


 Може отдавна да не съм писала в блога, но по-сериозните читатели ще помнят, че палитрите са ми страст. Именно затова, когато получих предложение от parfimo.bg (сайт за маркови парфюми и козметика) да тествам някой от продуктите на сайта им - нямаше как да не избера палитра и то такава, която иначе не се предлага на нашия пазар. Марката е Makeup Revolution, a палитрата, за която става дума е със страхотно якото име Run Boy Run
It seemed only appropriate, right? ...





Палитрата Run Boy Run е част от серията Salvation палитри на Makeup Revolution. Марката е известна с ранообразните си продукти на много, много достъпни цени. Наистина е жалко, че достъпът ни до тях е по-ограничен за България, защото със сигурност бих пробвала още доста неща.

Нека обаче не губя време и ви разкажа за Run Boy Run. Както виждате на снимките има много приятен дизайн, опаковката ѝ е черна и значително стабилна. Включва голямо огледало и една от онези двустранни четки, които никой не ползва. 




Run Boy Run съдържа цели 18 цвята, от които 6 матови. Често попадам на мнения, че именно матовите нюанси не са достатъчно наситени, но на мен те са ми любимите и най-често използвани в палитрата. Да, пигментацията им не е толкова добра, но са идеални за неутрален грим, за блендване в сгъвката и дори за запълване на вежди.
Колкото до останалите 12 брокатени цвята - като цяло ми се струват една идея по-брокатени от необходимото. Като разпрашване и трайност - отговарят на по-ниския си клас. 

Всеки от цветовете си има име, което е свързано с тематиката/заглавието на палитрата - Run Boy Run.
Ето и как изглеждат нанесени:




Trying to Catch You - доста блед почти телесен цвят, на ръката ми едва се забелязва;
Running is Victory - брокатенo шампанско;
Sun Will Be Guiding You - приятно златисто кафяво, няма толкова брокатен завършек като повечето други;
Day Is A Prophesy - златисто светло кафяво;
Another Day - малко по-тъмно и по-наситено кафяво от по-предходното;
It's Time To Run - сиво с лек зеленикав дуохром ефект;

World Is Not Meant For You - приятен бронзов нюанс;
Hide Behind Me - бронзово кафяво;
Dying To Stop You - бледорозово шампанско;
Break Out from Society - наистина ръждив нюанс, за есента ще е трепач;
Don't Have To Hide Away - златисто със сериозни брокати;
You Will Be My Boy - тъмно кафяво с ръждиви отблясъци;




и матовите:
Follow Me - много блед цвят, използвам го за лек завършващ ефект под веждата, почти незабележим е;
Head To The Hills - много светло кафяво с оранжев подтон, добро решение за неутрален грим;
Run Boy Run - една идея по-тъмно кафяво от предходното, ще се съчетаят чудесно;
Girl On Fire - чудесен цвят за сгъвката на окото, използвам го редовно;
You Are Finally Mine - напоследък не си купувам продукти за вежди, а търся подобни пепеляви цветове в наличните ми палитри и използвам тях. В момента това е моя герой;
Head Start - използвам това матово черно за да добавя малко повече наситеност на предишния цвят, когато го ползвам за вежди.


В заключение мога да кажа, че съм доволна от палитрата. Цената ѝ у нас е по-завишена и някои нюанси са твърде брокатени, но смятам, че не е лошо попълнение и често посягам към нея.




Количество: 13гр.
Цена: `20лв
* Продуктът ми е предоставен от PR, но постовете не са спонсорирани.
Мнението ми е изцяло обективно и основано на личните ми впечатления.


Comments