Нови козметични придобивки, част 22


 Както ви споделих в предходния пост - започвам spending ban до средата на годината. Ето отчет на всичко, което си купих (и получих) преди да дам старт на паметното събитие...





червила Avon Red 2000 и Splendidly Fuchsia
От Avon имат кампания, за която май съм споделяла само във Facebook (#ТвоятаКрасотаПроменяСвета). Преди време получих ярко червения  нюанс Red 2000. А наскоро и матовия Splendidly Fuchsia, който има много добра формула и ми се иска да имах повече поводи да го нося..

течно червило Bourjois Rouge Edition Velvet Nude-ist
Вече имах две червила от серията - едно неутрално и едно доста ярко. Това е някъде по средата и много ми беше харесало в няколко чужди блога, които следя. Дълго време отлагах покупката, но реших, че щом не ми излиза от главата (а и ме чакаше 6-месечен spending ban) - трябва просто да го купя. #noregrets

крем за лице Lierac Magnificence Creme Rouge
Винаги ще асоциирам този крем със страхотния дъжд, който изваля в деня, когато го получих. Имах промяна в адреса на получаване и след работа отидох до офиса на куриерите, за да си взема пратката. Определено си заслужаваше, защото крема е много интересен като цвят, консистенция... и директно влезе в любимците ми от първото нанасяне.

лак за нокти SNB Борис
За Коледа от SNB ми изпратиха няколко продукта. Тъй като вече имах лосиона и крема за ръце с арония - организирах игра с тях във Facebook, а за мен остана този прекрасен есенно-зимен нюанс с името Борис. 

моливи за очи Essence и Impala #01
Имах нужда от стандартен черен (плътен и наситен) молив за очи и разбира се не можах да се спра само на един. Харесах си един на Essence, който предполагам е по-нов за пазара и една класика - силиконов на Impala. Вторият е много по-мек и лесен за нанасяне, но пък съответно по-бързо се затъпява. Този на Essence е по-удобен от гледна точка на това, че е автоматичен. 




очна линия Giordani и спирала The One Oriflame
Спиралата е 5в1 и доста ми харесва. Очната линия от друга страна има някакъв дефект с опаковката и при затваряне се разтича. Не знам дали е само моята, но определено не е удачна за ползване.

спирала Maybelline Lash Sensational
Това ми е  втората - резервна опаковка, която взех на едно намаление, защото си знаех, че искам да я ползвам и в бъдеще. Ако не сте я пробвали - препоръчвам я.

коректор Maybelline Affinitone
Kакво стана с всички хубави коректори, които се предлагаха на нашия пазар??! Вече не може да се намери нито Maybelline Eraser eye нито Fit me... Не разбирам защо съм принудена да си ги поръчвам от чужбина.. Новите течни версии на камуфлажния коректор на Catrice пък са постоянно изчерпани и накрая се наложи да си взема какъвто коректор намеря преди да започна ограничението. Предусещам, че скоро ще ми трябва друг..

продукти Avon
За Коледа получих доста голяма пратка от Avon, за което изключително им благодаря. Всичко, което беше на празнична тематика включих в този пост, а останалите неща виждате тук: душ гел Vanilla & Sandalwood, ексфолиант за тяло Indulging Chocolate (мирише наистина много хубаво и шоколадово), лосион за тяло Warm Spice & Vanilla и маска за коса с нар.

почистваща крем-пяна Apivita
Любимият ми измивен гел на Apivita това ми е втора опаковка и една от последните покупки, която ми беше необходима преди да започна spending ban-a. Дизайнът на опаковката е променен, но иначе можете да видите ревю тук, няма да се спирам излишно днес.
 
крем за очи La Roche-Posay Toleriane Ultra
От La Roche-Posay ми изпратиха две бройки от новия си крем за очи. Моя виждате на снимката, а втория включих в игра в Instagram. Тъкмо имах нужда от крем за очи. 


Това бяха последните ми покупки преди началото на spending ban-a. Не се безпокойте - ще имам нови неща, за които да пиша през тези месеци, всичко което получа от PR или където и да било - ще бъде отразено. 
Надявам се да ви е било интересно и до скоро!


Comments