Трета поръчка от mybodystore.bg


  Не за първи път правя поръчка с продукти на The Body Shop и както всеки друг път (1 & 2) и сега ще ви споделя какво си избрах. Този път продуктите не бяха много, а и за да е по-съдържателна публикацията - добавих и първи впечатления. Enjoy!





бронзираща пудра The Body Shop Honey Bronze 01 Light Matte
Бронзърът Honey Bronze е един от най-популярните в блог средите. Няколко от причините (предполагам са) интересният му дизайн и факта, че гамата включва набор от по-светли нюанси за по бледоликите девойки. Отдавна ми се искаше да го пробвам, тъй като съм фен на марката, а също имам и светличка кожа. Не е като да нямах бронзъри, но сякаш ми липсваше нещо за много лека ежедневна визия.
На БГ сайта на The Body Shop бронзъра не се задържа. На няколко пъти докато се наканих да поръчам нюанс #2 и се изчерпваше. Наскоро влязох да хвърля един поглед и забелязах че #1 беше наличен. Когато не можеш да видиш цветовете на живо е доста трудно да прецениш правилния, но реших да рискувам. Оказа се, че наистина е доста светъл, но сега за зимата в офиса ми върши много добра работа.
Препоръчвам да се насочите към този цвят само, ако имате наистина светла кожа.





масло от чаено дърво The Body Shop Tea Tree Oil
Ако вие сте някакви страхотни късметлийки, на който никога не им излизат пъпки - нямате идея как ви завиждам. Тъй като аз, обаче, не съм спечелила тази лотария - се опитвам да се боря с тази напаст както мога. Напоследък често попадах на информация за маслото от чаено дърво и лечебните му способности. Така реших да пробвам това на The Body Shop.
Оказа се, че аромата му не е особено приятен, но .. стискам зъби с надеждата, че може би все пак си струва. Дотук наблюденията ми са, че сякаш успя да успокои някои по-малки пъпки по лицето, но тези по челото (които са ми най големия проблем и вероятно са хормонални) - не успяха да изчезнат.
Друго нещо което си струва да се спомене е, че механизма за отваряне на капачката е малко досаден.



От mybodystore.bg са много мили и редовно ми добавят подаръци към поръчките. Този път бяха уцелили перфектно от какво имам нужда. През топлите месеци рядко се сещах да сложа нещо на ръцете си, но с настъпването на студените - постоянно посягам към крема за ръце и затова бях много доволна, че ми изпратиха този вариант с масло от ший. За първи път пробвах крем на The Body Shop и мога да кажа, че ароматът му е приятен, ненатрапчив, консистенцията му не е мазна, а опаковката не е голяма (30мл) и е удобно попълнение за чантата - доволна съм.




Надявам се да съм била полезна, до скоро! 

Comments

  1. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ReplyDelete

Post a Comment