Празни опаковки, част 15


 Зима е. Сняг още не е натрупал, но празни опаковки в нас определено се понатрупаха. Знам, че сте любопитни, така че направете си един топъл чай и заповядайте на поредната порция:





шампоан душ Yves Rocher Monoi de Tahiti
За душ гела от лятната хавайска серия на Yves Rocher писах повече тук. Аромата му е божествен и определено бих го купила отново. Наскоро случайно забелязах, че сред редовните серии на марката има вариант с тиаре със същия аромат, ако сте пропуснали Monoi de Tahiti - не пропускайте този от редовната. Аз определено искам нова опаковка, но ще си взема когато изхабя всички други налични душ-гелове в нас.

маска за коса Aussie 3 Minute Miracle
Aussie е марка, която не се предлага у нас, но пък вече съм поръчвала куп неща от feelunique.com. Маската 3 Minute Miracle е доста популярна, на мен ми хареса, но не беше нещо чак толкова уникално. Може би бих я поръчала пак след време.

шампоан Aussie Luscious Long
Това ми е втория шампоан на марката. Първият беше от серията Miracle Мoist и ухаеше божествено. Стигна ми за доста време и естествено нямаше как да не искам да пробвам още нещо. Luscious Long беше също толкова ароматен и хубав, хареса ми и сигурно ще го поръчам някога пак.

лак за коса Schwarzkopf 
Добър продукт, справяше се с придържането на къдрици.. нямам кой знае какво друго да споделя.

термална вода Avene
Харесвам термалните води. Макар да не са нещо наложително - понякога доста помагат. Хубавото е, че тъй като не ги ползвам толкова често не се и налага да ги купувам толкова често. В момента имам мини опаковка на водата на La Roche Posay и честно казано ми допада повече от тази.

душ гел Yves Rocher Apple Star Anise
Изхабих го за отрицателно време. Не защото не е икономичен - просто беше много приятен за ползване. Все пак няма да го повторя, тъй като (особено пък за душ гелове) има огромно раазнообразие на пазара, а аз съм любопитна. Със сигурност ще (продължавам да) пробвам други разновидности на марката обаче.




коректор Lóreal True Match
Беше доста добро попадение, хареса ми това, че е светъл и покривен (плътен) и бих го купила отново.

коректор Maybelline Fit me
Един от най-харесваните от мен коректори .. и естествено, заедно с другия ми фаворит - Maybelline Eraser Eye - вече не се намира по щандовете.. Надявам се това скоро да се промени и веднага ще се заредя с нова опаковка.

коректор Catrice Camouflage
И още един коректор, този вече е за прикриване на несъвършенства. Вероятно сте го пробвали, но ако не сте - направете го, харесван е от всички. Това ми беше втората (празна) опаковка от него, а в несесера вече стои нова и това трябва да говори достатъчно.

озаряваща база за лице Lóreal Lumi Magique
Имам този продукт от доста време. В началото бях разочарована защото имах различни очаквания за него. В крайна сметка започна да ми допада, но така и не успях да започна да го използвам редовно и срока му изтече. Жалко защото не беше евтин.

кремообразни сенки Essence 09 For Fairies
Още един продукт, който имам от доста време. Вече дори не се предлагат по магазините. Приятни сенки в златисто розово, които преди използвах повече, но не съм пипала от сигурно година. В едно от поредните подреждания на шкафа забелязах, че са се повтвърдили и реших че няма смисъл да ги пазя повече.

топ лак Mavadry
Купих го преди да се появи популярния топ на Essence и първоначално го харесвах. Естествено след като разбрах, че има дори по-добър вариант на много по-ниска цена (виж следващия) - не бих повторила покупката на този.

топ лак Essence
Ако за първи път чувате за този топ - сигурно и за първи път 'отваряте' бюти блог. Тичайте до магазина да си купите едно шишенце докато не са се изчерпали пак. Аз имам две резерви в нас.




база за грим Essence All about matt!
Така и не успях да включа базите за грим в рутината си. Имам(х) няколко и повечето изхвърлих след като им изтече срока.. Така стана и с тази .. жалко.

крем за крака Burts Bees Coconut
Любимият ми продукт за крака - с консистенция наподобяваща гел (и мед) и страхотен аромат на кокос. Опаковката е малка и вече си имам нова. Разбира се може да се вземе и в по-голяма разфасовка, но малката обикновено е в комплекти и така мога да пробвам повече неща..

тоник Apivita 
Предишният пост беше ревю именно на този тоник, вижте го тук

безсулфатен шампоан Macadamia
Разфасовката е от по-малките и беше част от някакъв комплект. Помня че в началото не го харесах, даже имах чувството, че изобщо не ми изми косата. Ама изобщо. При всички следващи ползвания иначе беше ОК. Едва ли бих го купила, освен може би ако е в изгоден комплект, защото цената му не е особено ниска, а ефекта не е нищо специално.

нощен серум The Body Shop с витамин Е
Любим продукт, определено бих го поръчала пак. Повече прочетете тук.

серум Maria Galland с шисандра
Страхотен серум! Цената му е доста висока, но определено бих го купила пак. Ревю можете да прочетете тук.

крем La Roche Posay Effaclar Duo+
Използвала съм и първият вариант на крема (Duo) - главно за проблемите с акне по челото ми. Не е лош и успява да пребори омазняването, може би има дори и ефект над белезите, но сякаш ми се искаше да беше още по-ефективен.

хидратиращ серум Bioderma Hydrabio
И още един серум, този път дневен и най-вече хидратиращ. И него искам да купя отново, не съм го направила още, защото сякаш много бързо го изхабих и ме спира психологическия фактор..


Това беше прегледа на кошчето ми в началото на зимата. Топли вечери и до скоро!

Comments