Тоник за нормална/суха кожа Apivita


 Сега ми се струва толкова далечно, но открих марката Apivita преди малко повече от година. Помня, че повлияна от Youtube исках да добавя тоник към грижата за кожата си и ровех в сайта на аптеки Ремедиум за марки, които имат тоници в асортимента си. Така попаднах на Apivita и веднага бях впечатлена от интересната идея водата в продуктите им да е заменена с различни екстракти. Оттогава насам успях да пробвам доста неща на марката и ентусиазмът ми си остана все така нестихващ. Ето какво имам да споделя за продуктът, който даде началото на всичко:



Тоникът се предлага в два варианта - за мазна или за нормална/суха кожа. Както виждате по заглавието - аз ползвам втория.

Опаковката му е много удобна и стилна. Има помпа, но не е подходяща да впръсквате директно на лицето - струята е силна, а тоника се нанася с тампон така или иначе. Консистенцията e стандартна - водниста, не щипе, не лепне - усеща се много добре по лицето. Ароматът ми харесва много - натурален, но не от тези твърде натуралните и неприятни. Усещам и нотки на грейпфрут. 

Обикновено използвам тоника вечер, след като съм почистила грима и преди да нанеса крем за лице. Съставът му е 97% натурален. Не съдържа алкохол, минерално масло, парабени, силикони, пропиленгликол.
Водата е заменена с екстракт от зелен чай. Съдържа мед, който овлажнява и подхранва, маслина и бадем, които хидратират и омекотяват кожата, портокалово етерично масло - тонизира и придава сияещ вид.

Наистина много ми харесва и вече го изхабих целия. Сега се изкушавам да пробвам нещо ново, но се опасявам да не стане също както с почистващата пяна на марката и да си купя нещо друго, а да мисля само за нея и да ми липсва твърде много... Използвала съм доста продукти на Апивита и честно казано искам да повторя всеки от тях. От маската с нар вече използвам втора опаковка. 
Цените на продуктите са малко по-високи, но често има различни промоции и намаления и според мен си струва да пробвате поне нещо. Аз със сигурност ще продължавам да ги купувам.



Количество: 200мл
Цена: 25-30лв


Продуктите на Апивита можете да намерите в по-големите аптеки (Ремедиум и др.) както и в магазина на
марката в Ринг Мол. Надявам се да съм била полезна, бъдете свежи и до скоро!

Comments