Празни опаковки, част 14

| By all these lovely tokens September days are here, with summer’s best of weather and autumn’s best of cheer.
                                                                                                                                — Helen Hunt Jackson

 Искаме или не - дойде края на лятото, коктейлите, сламките ... както и на един куп продукти от тоалетката ми ...





eксфолиант за тяло Avon Senses Garden of Eden
Ревю на три от ароматите от тази серия можете да намерите тук. Розовия - с портокал и сладък аромат на божур и жасмин - определено ми беше любимия - много нежен и романтичен. Само в името на разнообразието не бих си взела друга опаковка.

душ гел Oriflame с малина и мента
Малина и мента са едни от любимите ми аромати и вкусове и нямаше как да не се заобичаме с този ексфолиращ душ-гел. Ако имате сходен вкус като мен - непременно го пробвайте. Аз го изхабих с удоволствие. 

мицеларна вода Garnier
Пробвала съм сериозно количество мицеларни води. Някои хора откриват разлика между тази и на Биодерма - аз не намирам особена. Голяма опаковка, достъпна цена, в момента съм заредена с други марки, но бих я купила пак.

душ гел Palmer's Cocoa Butter Formula
Не ми е сред любимите продукти на марката. Има приятна, много кремообразна консистенция, но аромата му е доста странен - не е лош, но просто не станаха първи приятели с моите рецептори. Изхабих го малко насилствено, но пък съм горда от себе си. Не е лошо да се отбележи, че не съдържа сулфати и парабени.

маслен лакочистител Lilly
Дори не знам дали да продължавам да ги включвам в празните си опаковки... Вероятно всеки път ще има по една.. Ако не сте го пробвали - оправдание може да ви бъде само, че нямате магазин Лили във вашия град. Колкото до мен - аз ще продължа да го купувам отново и отново.

душ гел The Body Shop с бадем
И поредния душ-гел, но пък в част 13 на празните опаковки нямах нито един. Доволна съм, че този път успях да разчистя банята.. Та - приятен продукт - ако харесвате бадеми много ще ви допадне. Консистенцията му е някак 'мека', е, няма да го поръчам пак, но само, защото искам да пробвам други аромати на марката. 

парфюм Zara With Vanity
Вече имам нова опаковка. А това вероятно е единствения парфюм, който съм изхабявала от години при това за отрицателно време.. Напомня ми (много) на Si на Armani. Ароматите са специфично нещо за всеки вкус, но лично аз мисля, че е страхотен.

почистваща крем-пяна Apivita
До момента остава любимия ми измивен продукт. Цената ѝ е около 30лв, но е безкрайно икономична и малко съжалявам, че след нея реших да пробвам друга марка. Е, поне вече знам. Определено ще я купя пак, препоръчвам я и на вас. Пълното ѝ ревю можете да прочетете тук.




маска за коса Macadamia
Това е любимата ми маска, ползвала съм двете по-малки разфасовки и ще си взема отново тази след като поизхабя наличните други маски в нас. Вероятно ще има и ревю в бъдеще (снимки имам), но ще видим кога точно. Поръчвам си я от магазин Златна рибка, където имат и малки сашета, така че ако ви е интересно - да можете да я тествате, защото пък цената ѝ не е от най-достъпните. Но както казах - аз съм ѝ фен.

шампоан Apivita за възстановяване и блясък с цитрус и мед
Имах възможност да пробвам само мостра на шампоана, но както споделих и в първите си впечатления много ми хареса и макар малко по-високата си цена мисля че си заслужава и някой път ще си взема пълноразмерна опаковка.

рол-он коректор Garnier
Не съм го виждала по магазините в нас от много време и е доста жалко. Много го харесвам за 'домашна употреба' и определено ще го купя, ако го видя отново. А какво имам предвид ли - тъй като имам тъмни кръгове - справя се много добре в прикриването им, без да изглежда, че има грим по тях - чудесен за вкъщи или за до супера..

масло против стрии Palmer's Cocoa Butter Formula
Има страхотна консистенция, която веднага след като видях в нета, знаех че е нещо, което ще ми хареса. Пък и макар да не съм бременна. Аромата също е чудесен и определено ще си го поръчам пак, изобщо не ме интересува дали помага за стрии или е обикновен лосион за тяло...

база за сенки Too Faced
Много странен продукт - в началото консистенцията беше толкова странна все едно е развален. Впоследствие се пооправи, но така и не успях да заобичам продукта. Любимата ми база все още остава на Артдеко и когато изхабя и останалите налични марки в нас - възнамерявам да се завърна към нея.

спирала Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara
Тази спирала ми е отдавнашен любимец. Можете да видите ревюто ѝ, което беше едно от първите за блога тук

дневен крем за лице The Body Shop с Витамин Е
Много лека и приятна консистенция, но за да не се повтарям - повече за него можете да прочетете тук

коректор Oriflame The One
Не ми стана от любимите продукти - доста леко покривен, но пък може да допадне на тези, които търсят по-натурален ефект. Малко повече можете да откриете тук.

фон дьо тен Oriflame The One
Това ми е втора опаковка. Фдт-ът е приятен и леко покривен. И поредния линк, който можете да цъкнете, ако явно сте от твърде любознателните ми читатели.. се намира тук.


Споделете вие ползвали ли сте някои от продуктите и бихте ли ги поръчали пак... а междувременно аз вече трупам нова купчинка с празни дъна... 
Пожелавам ви бездънни портфейли и до скоро!


Comments