Нови придобивки, Non-makeup edition, част 2

| What if everything is an illusion and nothing exists? In that case, I definitely overpaid for my carpet.
                                                                                                                         ― Woody Allen

 Досега в блога козметичните ми придобивки са били щателно отразявани. Нормално - козметиката е една от основните теми тук. За останалите интересни неща, с които се сдобивам, обаче, рядко остава време. А желание не ми липсва - лятото бях уцелила супер готини намаления довели до чудесни fashion находки, които много исках да споделя, но така и не успях да намеря време да снимам и подготвя всичко.. Затова когато осъществяването и на този пост с некозметични придобивки беше почти отписано - реших този път да намеря време.



Ето и придобивките, които така ме радват, че трябваше да споделя. Ще започна с колиетата, тъкмо така мога да включа и линк към предходния (и единствен дотук, ако изключим Джъмбо haul-a) некозметичен haul - част 1, който включваше само колиета ... какво да се прави обичам statement necklace-и ..




колиета H&M 
Миналата седмица попаднах на намаление в Н&М, където има чудесни statement колиета, но никога не бях ги засичала в промоция. Винаги уцелвам само обици и други подобни. Пъвоначално помислих, че и този път ще е така, но за моя изненада от другата страна на щанда висяха и намалени колиенца. Е, нямаше огромен избор, но все пак успях да се прибера с цели две само за по 10лв всяко. (Отнесох също и един лак, намален на 2лв, но него ще видите в козметичния haul.)

риза Reserved
Напоследък доста се разшумя за лъмбърсексуалните мъже и как те били изместили метросексуалните.. Аз дървосекачните ризи си ги харесвам от много време (разбирайте: i liked it before it was cool) и ако не работех в офис вероятно щях да ги нося през ден.. И само ако бях и мъж... щях да съм мега фешън..  а пък ако пуснех и една брада..
Нека все пак кажа и нещо смислено, а именно защо реших да взема именно тази риза - на снимките не се улови, но материята е доста по-различна от стандартната и е някак по-мека. Ръкавите също са по-различни и правят модела с една идея по-елегантен. Ясно е, че statement колиетата към нея са (pardon my .. български) must.

чорапи Reserved
Показвам първо тези чорапки, за да бъдат нещата от Reserved заедно, но всъщност първо бях купила другите, които ще видите по-надолу, и реално нямах нужда от още чифтове.. още повече хавлиени.. На снимката изобщо не си личи колко са сладки на живо обаче - бежовите имат ситни брокатени нишки, които отразяват светлината и ще бъдат страхотно бляскаво и много комфортно допълнение за уютните зимни вечери вкъщи.
Освен това бяха намалени, хелоу! - shut up and take my money!!




шал New Yorker
Следват две неща от New Yorker - шалът, който виждате на първите снимки и черни боти. Шалът е от така наречените тип blanket scarf, които искам да притежавам в поне няколко нюанса, но засега се задоволих само с този. Още като го видях го харесах и наметнах - беше толкова огромен и як, но си казах: нека не избързвам. Колкото повече го гледах, обаче, толкова повече ми харесваше. Беше 26лв, редовна цена, но единствена бройка на щанда and i regret nothing. Преди си купувах доста шалове, незнайно защо обаче после рядко се сещах да ги нося. С този определено няма да е така, защото и сега любовта ми към него продължава и продължава да расте..

боти New Yorker
В началото на сезона се сдобих с чудесни черни боти от H&M, които рядко свалям от краката си. Исках да им взема подобни другарчета и тези от New Yorker веднага привлякоха вниманието ми. Преди не харесвах подобен тип обувки, не знам дали просто започнаха да ги правят по-красиви или аз свикнах с тренда, но в общи линии тази есен не съм носила никои от миналогодишните ми боти.




чорапи women'secret и Oysho
Следващата снимка вече беше споделена във facebook, където предизвика силен интерес и макар да не ми се иска много много да се повтарям - може някой да не ме следи там (*гледа го с присвити очи и поклаща глава*) така че ето и тук: Миналата седмица бях тръгнала "на лов" за чорапи и след като първия магазин, който бях набелязала се оказа разочарование се запътих към Oysho, откъдето знаех, че искам чорапките с пингвинчето, които специално си бях набелязала онлайн. Действието се развива в The Mall, който е вторият ми по посещаемост Мол и случайно забелязах непознат за мен магазин за бельо (women'secret). Имаше намаление на доста неща и за малко да пропусна щанда с чорапите. На него постоях нездравословно количество време и накрая си тръгнах с 3 чифта, но ако не бях планирала посещение и на Oysho - със сигурност щяха да са повече. Обожавам чорапи с животински принтове .. и нека някой да се опита да ми каже нещо на тема възраст. Всъщност една приятелка още преди години изрази негодувание от факта, че търсех пижама с подобен принт.. Сори, пижами с дантели - след като си изживея детството - i'll call you .. maybe..




чаша women'secret
Както също споделих във facebook - чашката видях случайно на касата, докато плащах чорапките в women'secret. Не е ли прелестна? Радвам се, че вече и в БГ могат да се намерят такъв стил джунджурии. Прекрасна находка, че и намалена (6лв) и съм много щастлива че я открих.




Ами това беше всичко от мен засега, надявам се поста да ви е харесал, защото положих доста усилия да го осъществя (/ сбутам в гъстия график).. Ако искате да виждате още такива - нахъсайте ме в коментарите..
Лека вечер и до скоро!


Comments

  1. Хахахах, посмях се добре! Нещата са супер! Много ми харесаха ботите, ризата и шала разбира се. Днес тъкмо гледах колиетата, но си търся някое по-сребристо, пък в H&M всичките бяха златисти. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се че си се посмяла - написах го на един дъх и шантавото ми съзнание прозира..

      Delete
  2. Това за "ако бях мъж, щях да съм мега фешън" , знаеш ли колко пъти съм си го мислила??? :)) Супер покупки и супер снимки <3

    ReplyDelete
  3. Ахх, какви красоти... <3 Май май ще се ходи до New Yorker ..хихи.. И да, определено се надявам на още такива постове.. :) :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз много обичам да чета, затова искам и аз да споделям, особено, когато покупките много ме радват и вдъхновяват.. дано намирам време в бъдеще..

      Delete
  4. Чашата и чорапките са уникални, определено ще отскоча до womеn's secret, за който не бях и чувала досега...

    ReplyDelete
    Replies
    1. И аз преди не бях, дано все ощ има намалени красоти.

      Delete
  5. Чашата и чорапките са ми фаворит още, откакто ги сподели във фейсбук. Но колиетата и ризата са страхотни :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дам, чорапите бях супер попадение..

      Delete
  6. Аууу чашата е страшна! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Страх те е от лисици?? ;) :P

      Delete
  7. Много забавни придобивки, аз имам чорапи подобни на тези от Reserved от H&M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, аз миналата година си бях накупила чорапи от ХМ.. но тази година исках разнообразие.

      Delete
  8. Още откакто ги видях тези нещица във Фейсбука, черна завист ме мъчи. Красота, особено чашата с лисичката! Откога си търся и аз хубава, signature чаша, без значение колко ще струва, но не съм си харесала нищо досега.

    От Oysho имам любима пижама на котета и като се прибера в България пак ще посетя магазина, непременно. А за карираната риза ... какво да ти кажа, съвпадение на вкусовете тотално. На мен чак колежката ми отбеляза "Абе, ти май харесваш карирани ризи ... ". Явно често се мотая с такива из офиса :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3<3<3
      + и аз имам една пижамка оттам.. пак с помпони..

      Delete
  9. Чорапките и чашката са много сладурски. И аз днес мисля да ходя на лов за чорапки :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Успешен улов и чакам да се похвалиш!!

      Delete
  10. Страхотни находки, поздравления. Бих черпила идеи от блога Ви, все си мислех,че карираните ризи са вече демоде, а те били на мода. Скоро време ще се обзаведа и аз с такава.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, едва ли моето мнение е определящо, но редовно ги виждам из световните фешън блогове.. та се надявам да сме на прав път :))

      Delete

Post a Comment