Моят опит и впечатления от HydraFacial

| We only have so many faces in our pockets.
                                       ― Marlon Brando

 HydraFacial е процедура, популярна сред звездите в Холивуд, затова когато получих предложение от Бул Мед Консулт да я тествам лично - бях много заинтригувана. Ако и вие сте любопитни как протича и какво точно представлява тя - заповядайте да разберете повече:



Какво представлява HydraFacial?
HydraFacial (ХидраФейшъл) е мултифункционална терапия за подмладяване на кожата, която почиства, ексфолира, хидратира и ефикасно се бори с бръчките, решавайки редица козметични проблеми. Терапията е носител на редица награди и много световни звезди вече са ѝ се доверили. Подходяща е за жени и мъже на всяка възраст и включва следните 5 стъпки:

1. ЕКСФОЛИАЦИЯ - мъртвите клетки се почистват без абразивни частици и се показва новата, здрава кожа;
2. ХИМИЧЕН ПИЛИНГ - мъртвите клетки се разграждат, за да навлязат активните серуми в дълбочина;
3. ЕКСТРАКЦИЯ - извличане на комедони (черни точки), включително и подкожни;
4. РЕГЕНЕРАЦИЯ - антистарееща процедура за изглаждане на бръчки;
5. ХИДРАТАЦИЯ - поддържане на постигнатия резултат с антиоксиданти и хиалуронова киселина;

HydraFacial се извършва с машина, която виждате на първата снимка. При всеки етап от терапията се използват различни спираловидни дюзи, които помагат за изглаждане на епидермиса, премахване на пигментацията, регенериране на кожата, а същевременно се пропуска овлажняващ серум. Вакуумът от своя страна повишава тонуса, създава ефект на повдигане на кожата, подобрява микроциркулацията и лимфния дренаж.
Още подробна информация можете да намерите на сайта hydrafacial.bg, откъдето и взех следното доста образователно видео: 





Какви са моите отзиви от терапията?
Първа процедура
Имах възможност да направя две процедури. Първата се проведе в салон Мърфи. Признавам си, че бях леко притеснена на отиване, но козметичката беше изключително мила и любезна. Каза ми че всъщност имам хубава кожа и ми разясняваше процеса по време на всяка от стъпките. Предупреди ме, че при пилинга мога да почувствам известен дискомфорт/щипане, но това не се случи (честно казано дори ми беше приятно.. вероятно подсъзнателно от факта, че всички нечистотии биват изсмукани навън). Може би тук е моментът да кажа, че кожата ми не е чувствителна и като цяло не е проблемна. Определям я като нормална към суха, като в Т-зоната се омазнява и от време на време се появява някоя пъпка, но принципно е гладка.
Всичко това обсъдихме в началото с козметичката, тъй като тя в последствие настройва HydraFacial уреда в зависимост от нуждите на съответната кожа. Самата процедура трая около 30 мин. След края ѝ лицето ми беше леко зачервено и лъщящо от използваните серуми, които не се измиват, а се оставят да попият изцяло в кожата. Аз бях подготвена за това и се прибрах директно вкъщи, като внимавах да не пипам кожата си - както ме беше предупредила козметичката. След като минаха няколко часа, обаче, дойде момента с безкрайното пипане. Защо ли - знаете как преди да изпробвате нещо ново и популярно се надявате, че то наистина ще работи, но в голяма степен сте скептични.. Така и аз - очаквах да видя някакво подобрение, но крайните резултати просто надминаха всичките ми очаквания - кожата ми беше станала толкова гладка, че клишето "като бебешко дупе" не ми звучеше като никакво клише, а като най-реалното описание на кожата ми в този момент. На външен вид разликата не беше супер осезаема - както казах кожата ми е в сравнително добро състояние, но се забелязваше заглаждане, избистряне на тена, по-малко черни точки и видими пори. На допир обаче - супер гладка, мека и еластична в продължение на няколко дни, през които усетих, че използвам доста по-малко количество фон дьо тен. Бях просто очарована.

Втора процедура
След втората процедура се очакваше резултатите да са още по-впечатляващи. Не знам дали защото вече имах по-големи очаквания или просто кожата ми не е била толкова проблемна, но резултатите не ми се сториха толкова забележителни. Този път процедурата се проведе в офиса на Бул Мед и няколко дни след нея ми избиха сериозно количество пъпки. Принципно в салона предупреждават, че това е нещо нормално, защото по време на процедурата се прави дълбочинно всмукване и на повърхността излизат всички "спящи пъпки". Все пак не ми беше приятно да ми избият толкова много наведнъж - нещо което не ми се беше случвало много отдавна. Въпреки че не мога да съм сигурна че HydraFacial е изцяло отговорна за това се надявам поне кожата ми наистина да се е изчистила за дълго време напред.
Друг евентуален пост-ефект, за който бях предупредена, е леко излющване на места, но при мен нямаше такова.




В заключение: въпреки не особено ниската цена (около 140лв) - препоръчвам да пробвате процедурата. Ако нямате възможност да я правите редовно (за пакетни цени има отстъпки), то преди някое важно събитие или веднъж годишно, когато да кажем чувствате кожата си особено посивяла и загубила еластичност - резултатите ще бъдат на лице моментално.


Comments