Нови козметични придобивки, част 14

| We always hold hands. If I let go, she shops.
                                      - Henny Youngman

 Както винаги като стане време за любими продукти за месеца и се сещам, че е редно първо да покажа новите придобивки, от които обикновено се пръкват те.. Знам, че само аз си се вълнувам от хронологията на събитията ама ... пак не пречи да си я спазвам..



Започвам с няколко продукта на Golden Rose и Ziaja, които получих тези дни за тест:
крем за лице с козе мляко, шампоан/душ гел с аромат на ванилов сладолед и бисквити (наистина много сладък аромат), червило Golden Rose Velvet Matte #10, лак за нокти Golden Rose Rich Color #21. Очаквайте отзиви.




Както ви споделих в предходния пост - наскоро имах удоволствието да прекарам няколко часа сред цветно-ароматните изкушения на Lush в Мол Сердика. Тръгнах си със няколко неща, за които също можете да очаквате повече отзиви в бъдеще: крем за лице Celestial, маска Mask of Magnaminty и клензър Ultrabland.




И следват случайни покупки оттук и оттам..




сух шампоан Velnea
Научих за него от Мариета и понеже беше единствения дрогериен, който все още не съм пробвала - реших да го взема. Засега ми прави впечатление, че не оставя толкова бели следи, но сякаш пък оставя косата малко по-мръсна от другите подобни...

душ гел Balea Black Secret
Изобщо, ама изобщо нямах нужда от нов душ гел.. че и 400мл... Но новите аромати и ниските цени на Balea винаги ме изкушават.. Като гледам не съм единствена, защото рядко го виждам по рафтовете вече..

фдт Max Factor Whipped Creme
Това ми е втора поредна опаковка. Много съм доволна от приятно матовия ефект на продукта.

освежаващ гел за крака Balea с ментол и ментово масло
Не знам защо продължавам да си купувам продукти за крака, въпреки че не обичам да ги нанасям. Тук ме привлече думата 'гел' - т.е няма да ми е мазен.. И въпреки всичко съм го пробвала само веднъж..

топ лак Catrice
Този лак го забравих при предишния пост с придобивки.. но както и да е. Успя да ме привлече в магазина с двете малки метални топчета, които се намират на дъното му. Като ефект също ми харесва.. придава хубав блясък ..

парфюми Zara With Vanity, Black Peony, Powdery Magnolia, Bright Rose
Първо се сдобих с With Vanity(синьото шишенце) след като най-случайно го подуших и установих, че е реплика на така желания от мен Si на Armani. За да не се повтарям - малко повече по въпроса писах във facebook - погледнете там ако сте пропуснали. След като кутията на Пандора беше вече отворена се върнах и взех останалите.
Black Peony и Powdery Magnolia бяха в комплект на цена само 40лв (2х100мл), With Vanity e 35лв за 50мл.
Вероятно ще направя пост с повече информация ..

моливи за устни Essence 06 Satin Mauve, 12 Wish me a Rose, 15 Honey Berry
Споделяла съм, че не съм фен на червилата и едва покрай блога започнах да експериментирам малко повече с тях. Един ден си дадох сметка, че ако искам експериментите да са възможно най-успешни - най-добре да си взема повечко моливи за устни..

спирала Essence I Love Extreme Crazy Volume
Любимата ми спирала. Открих я миналата година (и писах за нея в блога). След като я изхабих пробвах доста други, но сега реших пак да се завърна към нея.

червило Rimmel #107
И експериментите с червилата продължават - нямаше как без класиката в жанра - Rimmel by Kate Moss #107. През есента можете да го откриете във всеки блог .. и доста рядко - наличен по рафтовете.. 

маша за коса Babyliss Pro
Сигурно помните, че съвсем наскоро се сдобих с една маша, от която бях супер доволна и дори си има отделно ревю. Защо тогава ми беше още една ли - ами това е тази, която всъщност търсех толкова време и не намирах никъде, та накрая след като взех първата - естествено тази се появи..  Чудих се доста, но накрая реших да взема и нея, тъй като първата е супер, но ми е малко късичка.. С коса като моята.. и две не са излишни..


Толкова от мен - утре очаквайте да разберете кои от днешните продукти ще влязат в поста с любимци. 
Лека вечер!

Comments

  1. Страхотни придобивки :)

    ReplyDelete
  2. Супер покупки! Много харесвам този фдт на Макс Фактор :))

    ReplyDelete
  3. И аз обожавам Си. Със сигурност ще погледна парфюмите в Зара следващия път! Мерси за подсказката :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Разбира се не са толкова трайни, но..
      Репликата на Армани е парфюм и е най-траен от всички.

      Delete
  4. Страхотни придобивки! Ще чакам отзиви за моливите за устни на Есенс и за нещата на Лъш :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ох, на Лъш съм си им фен.. искам да изкупя всичко и по цял ден само да разтварям бомбички и да се глезя с терапии..

      Delete
    2. И аз съм така :) Помня, че като отвориха магазина преди няколко години, буквално всяка седмица бях там :Р Тук е момента да препоръчам тоника Tea Tree Water и бомбата Twilight ( мразя го този филм, но бомбата е уникална, прави ваната лилава и пълна с брокати ).

      Delete
    3. О, аз изобщо нямам вана... говорех хипотетично .. в свят, в който нямам грижи и проблеми всеки божи ден..

      Delete
    4. Е аз да си кажа :) Иначе знае ли човек, може и да се сдобиеш с вана в някакъв бъдещ момент..

      Delete
  5. Чудесни покупки! Аз също си взех от лимитираните душ гелове на Balea (в розова опаковка) и да си призная, очаквах много повече от аромата. За мен точно тези лимитки са по-скоро разочарование като аромати и силата им.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами не знам, аз за 2-3 лв не очаквам повече..

      Delete
  6. Честити придобивки! Ще чакам ревюта за продуктите на Lush :)

    ReplyDelete
  7. Не знам дали си ползвала вече този крем с козе мляко, но след второто ползва....ами мирише ми на коза и това си е! Може и да си го втълпявам ,но...факт. Иначе кремчето е мн приятно. :)
    http://pandasmakeup.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами аз съм стояла цели лета на село при баба и не мисля че мирише на коза.

      Delete
  8. Страхотни покупки , Теди :)

    ReplyDelete
  9. Страхотни придобивки!

    ReplyDelete

Post a Comment