Почистваща крем-пяна Apivita

| People will stare. Make it worth their while.
                                     ― Harry Winston

 На гръцката марка Apivita отделих пост с първи впечатления доста наскоро, но въпреки това бях много нетърпелива да ви разкажа и за един от продуктите по-конкретно. Нали знаете как когато нещо ти доставя удоволствие - искаш да споделиш вълнението си с възможно най-много хора ...



Става дума за почистващата крем-пяна Apivita. В постовете с първи впечатления и любими продукти за ноември споделих за нея, че съм изключително впечатлена от ефективността и икономичността ѝ, и че съвсем малко количество е достатъчно да премахне всичкия грим на секундата - без търкане, изчакване да подейства, мазен филм или пресушаване. И най-вече - без черни остатъци под очите.
Страшно много ми харесва и я препоръчвам, особено на хора, които им се случва да пропускат махането на грима вечер - може би тази пяна ще помогне да се отървете от вредния навик.




Опаковката на крем-пяната, освен стилна, е и супер удобна - има помпичка със стоп механизъм, която за разлика от други подобни - не засилва излишно количество продукт навън. Е, за пътуване не е много компактна, но пък може да се пресипе или направо да се ползва друг мини вариант, така че опаковката си получава голям плюс от мен.




Консистенцията е изключително мека и приятна на допир - наистина е като крем, разпенва се много леко. Моята кожа е нормална към суха и не усещам никакво раздразнение, лютене на очите или опъване.
(Принципно винаги нанасям /дневен или нощен/ крем след почистване на лицето, но когато тествам нещо ново изчаквам преди това, за да мога да проследя ефекта му.)

Аромата е много свеж и приятен. Според етикета съдържа маслина (която подхранва и хидратира)  и лавандула (която омекотява), но аз усещам полъх на грейпфрут.




Има цели 93% натурални съставки (пълният списък можете, макар и не достатъчно ясно, да видите на снимката или тук). Не съдържа натриев лаурил етер сулфат (SLES) и натриев лаурил сулфат (SLS), парабени, минерално масло, силикон, пропиленгликол и водата е заместена с екстракт от дива роза.

И още малко информация според етикета: крем-пяната е подходяща е за ежедневна употреба и за всеки тип кожа. Аз мога да потвърдя за моята - нормална към суха кожа - като въпреки, че няма опъване, след почистване с каквото и да е, за суха кожа смятам, че е нужен хубав богат крем.

Нека факта, че съм получила продукта за проба не ви влияе - крем-пяната наистина ми харесва страшно много и я слагам на лицето си всеки ден. Цената ѝ не е от най-ниските, но мисля, че си заслужава, защото, както казах - първо е много икономична и второ - премахва всичкия грим, така че няма нужда от допълнително почистване. (Точно вчера ми направи впечатление, че тампончетата, с които досега редовно се е налагало да минавам допълнително около очите, стоят почти непокътнати.)
Продуктите на Apivita можете да намерите в по-големите аптеки, както и на щанда на марката в Ринг МОЛ.



Количество: 200мл
Цена: ~30лв
* Продуктът ми е предоставен от PR, но постовете не са спонсорирани.
Мнението ми е изцяло обективно и основано на личните ми впечатления.


Comments

  1. Страхотно ревю, този продукт ми е следващ в списъка :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Надявам се да останеш също толкова доволна.. въпреки че чувството когато не знаеш какво да очакваш и се окаже 'hit' е много по-яко..

      Delete
  2. Разкошна е тази пяна, ползвам я около два месеца вече и съм възхитена, ревюто напълно препокрива и моето мнение. А и е супер икономична, така, че предвид колко време ще се ползва цената изобщо не идва висока :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да и аз така смятам, но все пак всеки има различен бюджет :)

      Delete

Post a Comment