(Безсулфатен) Шампоан Palmer's Coconut Oil Formula

| Life is an endless struggle full of frustrations and challenges, but eventually you find a hair stylist you like.
                                                                                                                                        - Unknown

 Въпреки че често споменавам продуктите на Palmer's в блога, нямах намерение да правя ревю на този шампоан. Не за друго, ами просто не се бях замисляла в тази насока, докато един ден не се оказа, че е свършил и си казах, че не може да мине и замине без да остави малко по-дълбока следа в блога. Все пак добри и достъпни безсулфатни шампоани не се намират под път и над път и не можех да не споделя подобна хубава находка.



И така, какво толкова му е хубавото пък на тоя шампоан?
Ще се повторя като поясня за пореден път, че Palmer's е марка, която се предлага в БГ, но е много по-изгодно да поръчате от feelunique.com. Не ви е нужна кредитна карта, нито регистрация в Paypal, една нормална дебитна карта върши работа. Дори да не ви се занимава с поръчки, погледнете пак този пост, защото разликата в цената е съществена.
Редовната цена на шампоана е £4 (10лв), което само по себе си е достатъчно ниско за опаковка от цели 400мл, но дори и тя може да бъде редуцирана с някое от честите намаления на сайта.

При ползване по нищо не се усеща, че шампоана е безсулфатен - нужно е стандартно количество, пени се нормално и измива много добре. Като ефект върху косата не искам да използвам някакви големи думи, с които да ви изградя велики очаквания. Да - придава обем, да - придава блясък, да - омекотява косата. Просто всичко е в рамките на нормалното - както трябва да се очаква от един добър шампоан.

Консистенцията е стандартна. Аромата му, логично, е кокосов. Не е химичен и не е тежък.

Досега съм срещала три разновидности шампоани на Palmer's и всички са с разфасовка от 400мл, което предвид количествата, които моята голяма коса нуждае е сериозен плюс.
Относно разновидностите: освен кокосовия има и какаова формула - Cocoa Butter Formula, който ползвам в момента, а третия е Olive Oil, но засега той не ме блазни..

За тези, които не са наясно ще обясня с няколко думи: Сулфатите са вещества, които обикновено се използват в почистващите препарати. Те образуват пяна и премахват мазните частици. В случая с косата, обаче, могат да премахнат и естествените ѝ масла и да я изсушат, затова би било добре да се избягват.

Затова хубавото на Palmer's Coconut Oil Formula Shampoo е, че е:
- без сулфати;
- без парабени;
+ с витамин Е;
+ с кокосово масло;
+ с кератин;
Ето и пълния състав: 
Water (Aqua), Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Betaine, Glycol Stearate, Cocamide DIPA, Sodium Chloride, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Hydrolyzed Keratin, Tocopheryl Acetate, Glycerin, Phenoxyethanol, Hydroxypropyl Methylcellulose,  Polyquaternium-10, Tetrasodium EDTA, Phosphoric Acid, Methylisothiazolinone, Fragrance (Parfum),Coumarin.



Количество: 400мл
Цена: £4

В заключение не остава друго освен да повторя казаното в началото - доволна съм от шампоана и го препоръчвам. В момента ползвам какаовата формула и го харесвам малко повече, но това е само от глезотия, тъй като съдържа peppermint oil, което създава лек ментов ефект по скалпа, а на мен само това ми дай - ментови ефекти..
Дали кокосова или какаова формула, но със сигурност ще поръчвам шампоаните на Palmer's и в бъдеще.

Comments

  1. Благодаря за чудесното ревю. Със сигурност ще си поръчам такъв подобен, обожавам кокос :)Поздрави, Мая.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да ти кажа сега редувам какаовия palmers и aussie и ми се струва, че с безсулфатния скалпа ми се чувства доста по-спокоен..

      Delete
  2. И аз, и аз, много готин изглежда. Направо ще ги забърша двата с Aussie, много полезно ревю :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами нямаше много коментари, но се надявам да е стигнало до повече хора, защото безсулфатните шампоани тук са на доста по-високи цени и според мен е много добра находка.

      Delete
    2. Съгласна съм, купих си безсулфатен на Matrix Biolage, дадох 20 лв и никога не съм била толкова недоволна от шампоан, уж е за тънка и слаба коса и трябва да я заздрави, а я заплита безобразно. Никога няма да повторя марката >.<

      Delete
    3. На Палмърс и двата ми направиха впечатление, че не заплитат косата. Или по-скоро обратното - с тях е както БИ трябвало да бъде. А останалите заплитат. Дори и на Aussie малко заплита. Но нищо не може да бие предишния на Пантен, който имах. Мн зле беше... вече не ме блазнят абс. никакви дрогерийни марки (които се продават у нас)

      Delete

Post a Comment