Ексфолиант за тяло с гуава SNB

| I’m going on vacation. I’ll bring you back a souvenir suitcase. It’ll be full of love, but otherwise appear to be empty.
                                                                                                                                                ― Jarod Kintz

 Ии най-сетне дойде време и аз да отида на море. Преди да тръгна обаче, съм ви подготвила едно ревю и то на продукт, който носи със себе си летен полъх - не искам да ви оставя с празни ръце.. 



Преди време с мен се свързаха представителите на SNB България, което веднага предизвика в мен асоциация с лакове. Бял чувала за марката, но явно не достатъно и след като се запознах със сайта им, разбрах, че предлагат доста по-голям асортимент продукти, отколкото съм мислела. Още по-приятна изненада беше, че ми предложиха да пробвам ексфолиантите им тяло - е, аз и лакове харесвам, но ексфолиантите са ми слабост.. who cares, че имам доста в момента.. толкова, че не мога да ги преброя на едната ръка, .. освен ако не държи калкулатор...




Опаковката на ексфолианта е стандартна, затова преминавам към нещо по-забележително - аромата - свеж, летен и вдъхновяващо екзотичен. Всъщност продукта се предлага в два варианта/аромата - манго или гуава - и двата са тропически и идеални за лятото. 




Консистенция: не е гъст, а някак кремообразен. Ексфолиращият елемент при него всъщност е 100% натурална хималайска сол. Нежен е, частичките са фини и се разтварят доста бързо, така че ако търсите по-груба екфолация - това не е правилния продукт, но за хора с чувствителна кожа смятам, че би бил удачен избор.
Съдържа масло от ший и оставя мазен филм по кожата, който не ми допада особено, но пък не бих искала и продукт, който да оставя кожата ми суха и опъната.

Състава можете да видите тук, няма да го преписвам - не е от най-натуралните, но няма парабени:



Количество: 300гр
Цена: 15лв
* Продуктът ми е предоставен от PR.
Мнението ми е изцяло обективно и основано на личните ми впечатления.

А вие към кои bodycare продукти имате слабост?
Надявам се да съм била полезна, от мен до скоро.. и да се надяваме с тен и много морски снимки... Целувки!

Comments

  1. Това, че е български, също е плюс :)

    ReplyDelete
  2. Удачен ли е за ползване на лицето или ще бъде груб? Съставките не са ми по вкуса, а и аз също не съм любителка на ексфолианти, след които остава мазен филм, макар в момента да ползвам един такъв.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Преднaзнaчен е зa тяло и aз не бих нaпрaвилa експеримент с лицето си - имa достaпъчно специaлизирaни ексфолиaнти зa лице. . .

      Delete
  3. Не ми харесва състава му - и petrolatum i paraffinum liquidum. Избягвам такива продукти колкото и да са хубави.

    ReplyDelete
    Replies
    1. И си напълно в правото си :)

      Delete

Post a Comment