Favorites: Юли 2014

| A perfect summer day is when the sun is shining, the breeze is blowing,
  the birds are singing, and the lawn mower is broken.

                                                      ― James Dent

 Юли и той се изтъркули, но тук ще се редят любимци, а не рими. Ето кои бяха козметичните продукти, към които най-често посягах през изминалия месец:





пудра Essence Twilight Breaking dawn
И аз, както много други, тотално бях игнорирала съществуването на продукти, асоциирани с вампирската сага без дори да се замисля. Един ден случайно се зачетох и разбрах, че всъщност пудрата е много добър и харесван продукт. Успях да я взема малко преди да изчезнат от щандовете и съм много доволна. Чудесно допълнение е за лятото - придава ненатрапчив блясък на лицето и си я използвам постоянно. С нетърпение чакам следващите подобни продукти от нови лимитирани серии и този път няма да бързам да съдя по корицата ..

коректор Maybelline Eraser Eye
В предишния пост споделих колко хем скъп, хем неикономичен е този коректор. Лошото е, че озарява очите много добре и .. го харесвам.. Съдба..

душ пилинг с аромат на мандарина и портокал Balea
Заедно със следващия душ гел на Alverde бяха част от "свежите ми покупки" - за късмет и двата се оказаха чудесно попадение. Наистина са много освежаващи и приятни. Ексфолиращия ефект на пилинга не е силен, но аз и не очаквам да е - имам си по-груби ексфолианти за целта.

душ гел с аромат на мента и бергамот Alverde
Както казах и горе - много свеж и просто идеален за лятото. Паснаха си идеално с носа ми. Запознайте ги и вие с вашия.

маска за коса Macadamia
Маската всъщност присъства и в предишните ми любимци, но само като саше. Вече имам стандартна разфасовка и продължавам да си я харесвам и да я ползвам най-редовно, затова си позволих да я включа. Ако не сте я пробвали - не очаквайте чудеса - просто наистина има ефект, който лично аз не усещам при доста други маски.

олио за коса Macadamia
Мисля, че също съм включвала мини опаковката (10мл) в любимци преди. Тя ми свърши и се оказах с цели две по 30мл. Те не са големи, но вместо да изхвърля 10 милилитровата съм си пресипала малко от пълните в нея и си я нося в чантата. Три от колежките ми си поръчаха олиото след като ме видяха да се клепотя в обедната почивка :)

балсам за устни Maybelline Baby Lips
Определено не е най-добрия балсам, който притежавам. Дори не е в топ 3. Но след като го купих си го сложих в чантата и беше толкова удобен - много е мек и се нанася лесно, а има и SPF - наистина добра комбинация за лятото.
Вече писах, че ще има цялостно ревю.

Ами това бяха юлските избраници. Между другото сигурно забелязахте, че си имам нов дизайн на заглавната снимка. Смених го набързо понеже досегашния ми изглеждаше .. зле. Какво ще кажете - харесва ли ви?
Пожелавам ви един разкошен август и до скоро!

Comments

  1. Хайлайтъра на Essence е страшен, и аз го имам. Малко се праши обаче. Между другото, ако някой все още иска да го купи - в Lily в CCS съм забелязала един, седи от месеци ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Оо чудесно, благодаря за полезното инфо!!

      Delete

Post a Comment