One brand makeup: Essence

| Makeup is art, beauty is spirit.

 След като от Essence зашеметиха блогърите с мега приятно и цветно събитие и куп подаръци, моя милост се озова с толкова много продукти (включително притежаваните и преди това), че можех да си направя цялостния грим само с гримове на марката. Каква чудесна идея за пост - си рекох и хукнах да правя снимки..



И така, ето продуктите, които използвах в начинанието си. Кaкто казах - някои притежавах от преди (и не съм изцяло сигурна дали още могат да се намерят), а други са от най-новата серия на Essence.
Не съм включила база за сенки или коректор, тъй като не разполагам с такива (на марката), но не мисля, че липсата им се усеща особено.



Какво и как стъпка по стъпка:
  1.  Започнах с матираща основа All about matt!. Сработва се доста добре с bb и сс кремове - не отнема 100% от лъщенето, но точно колкото да го неутрализира до ниво обикновен фон дьо тен;
  2. CC cream all-in-one в нюанс natural ми е една идея по-тъмен за момента, но придава толкова приятен здравослеовен завършек, че определено ми допада. Съответно поприкрива петънцата (за щастие в момента нямам много) и липсата на коректор не беше осезателна;
  3. Допълнително матирам всичко с пудра All about matt! Този тип пудри матират дори прекалено добре, затова внимавам да не нанеса твърде много и да сплескам лицето;
  4. За веждите трябваше да поработя малко повече, понеже съм свикнала да използвам прахообразни продукти, а разполагах само с този молив на марката, който ми е малко тъмен. Все пак го нанесох леко и разнесох добре с четчицата, която се намира на капачката. Впредвид обстоятелствата мисля, че се получи задоволителен резултат;
  5. За още малко фиксация добавих Essence Lash & Brow Gel;
  6. И идва ред на любимата ми част - сенките! Палитрата All about nude съдържа 6 бляскави цвята и ги използвах почти всички. Нюансите са сходни и не много пигментирани, така че се преляха чудесно. (Преди имах базата Essence I Love Stage, но я подарих на сестра ми и затова не съм ползвала база тук);
  7. Очната линия от новата серия на марката ми е много любима. Вече съм писала колко е трайна и добре пигментирана, и как не се задръства, когато се нанася върху сенки. Препоръчвам;
  8. Използвах и новата спирала The Lash Curler - с много интересна въртяща се дръжка;
  9. Не разполагам с хайлайтър на марката, но пък така популярната пудра Twilight Breaking dawn, нанесена щедро на скулите върши идеална работа;
  10. Ружът който използвах е от серията Silky touch и нюанс 20 babydoll. Харесвам го и напоследък редовно прибягам до него;
  11. Завърших с гланц XXXL longlasting в цвят 01 baby doll's favourite. Отново babydoll и отново нежно, ненатрапчиво розово;
  12. Малък бонус за финал - парфюм Like Best Friends Forever.

И краен резултат:



'One brand makeup' ще бъде нещо като подниво на (сравнително новата ми) рубрика 'What's on my face' (ако сте пропуснали първия пост от нея - клик). В бъдеще ще има както смесени гримове, така и one brand. Вие коя марка бихте искали да видите?
Поздрави!

Comments

  1. Ех, че хубавооо :) Прекрасна си, грима също... Като гледам колко хубаво ти седят сенките,мисля че ще си ги закупя :) Хубав ден Теди :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря :)) Дано ти допаднат :)

      Delete
  2. И на мен ми хареса много целият грим :) Особено очите, караш ме да се замисля за една палитра...

    ReplyDelete
    Replies
    1. И на теб мерси:) Поиграх си с палитрата, радвам се че ви е харесало :)

      Delete
  3. Страхотен грим!! Аз много обичам сенките им quattro и ги използвам почти всеки ден. А много ми се иска да пробвам очната им линия. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Отзивите от останалите момичета са все добри, така че я пробвай! Надявам се да не останеш разочарована! :))

      Delete
  4. I love this mini palette. I use it too. It's so amazing. I love this natural color.

    style-mepretty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Lovely blog, followed you via gfc :)

      Delete
  5. Replies
    1. Благодаря, радвам се че се приема така добре :)))

      Delete
  6. Обожавам такива блестящи и нежни сенки, озаряват очите ти, много си хубава :)

    ReplyDelete
  7. Очите са прелест!! Целият грим много ми хареса, но очите се открояват най-много :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти! Аз с моите големи клепачи какво друго ми остава освен да мажа по тях :))

      Delete
    2. Ох, как само искам и аз да имах такива клепачи, върху моите в повечето случаи изобщо не си личи какво съм правила, толкова са "паднали". Но нали знаеш - всеки иска това, което си няма :D

      Delete
    3. Аз пък искам нормални, никой от обичайните варианти на гримиране не отива на такива изцъклени очи, мн съм нещастна..

      Delete
  8. Заинтригувана съм от СС крема. Лесно ли се нанася? Защото искам да пробвам някой нов СС/ВВ крем, но с последния на Нивеа не се разбрахме и ставаше на петна и мазанки при всяко нанасяне, което беше доста досадно.
    Иначе страхотно изглежда грима - много леко и свежо =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Отвора е малко кофти, но иначе се нанася добре, няма проблеми с нищо, освен че ми е леко тъмен. В дм/лили тр. да има тестерчета - пробвай го. Аз мисля да проверя за по-светъл цвят, защото ми допада като продукт.

      Delete
  9. Mnogo svejarsko postche!Pozdravi of men,Tedi!(izvinqvan se za latinicata,no na tableta nqmam kirilica!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Много ти благодаря, нямах никаква представа че толкова ще се хареса - определено ще планирам още такива в такъв случай :))

      Delete
  10. Изглеждаш чудесно!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Вече тотално ме засрамихте с тея коментари всички ..

      Delete
  11. Сенките ти стоят страхотно! Много нежно лице :)

    ReplyDelete

Post a Comment