Bioderma Matricium

| Beauty is worse than wine, it intoxicates both the holder and beholder.
                                                                             - Aldous Huxley

 Биодерма е марка с много и качествени продукти, но този, с който може би всеки я свързва е мицеларната вода.
Днес обаче искам да ви споделя за друг техен иновационен продукт, който, според мен, не по-малко заслужава светлината на прожекторите:



 Какво представлява?
Matricium е козметичен продукт със статут на медицинско изделие, който се състои само от естествено налични в кожата елементи като аминокиселини, витамини, хиалуронова киселина. Основната му функция е да подпомага процеса на естествено възстановяване на кожната тъкан, увредена в следствие на дерматологични интервенции или кожни раздразнения, причинени от климатични условия и др. Обещава регенериране и блясък и е подходящ за използване от всички възрасти.

 Дозировка:
Всяка опаковка съдържа 30 ампули за 30 дни. След като веднъж отворите една ампула - периода, в който запазва качествата си и трябва да се използва е 12ч. Следователно спокойно можете да разпределите дозата на половин сутрин и половин вечер (аз лично правя така).
Едномесечната терапия има удължен ефект от два месеца, следователно се препоръчва прилагането 4 пъти годишно - обикновено при смяна на сезоните, когато кожата е най-чувствителна и уязвима.




 Как се използва?
Matricium се нанася на почистено лице, като не само не пречи да се нанесе (обичайния) крем след него, но и засилва действието му.
С леко завъртане отчупете капачката на ампулата, изсипете половината в ръката си и втрийте в кожата на лицето. Затворете капачката с обратната страна и измийте ръцете си.
Самият продукт е с водниста консистенция, има аромат, който не е твърде благоуханен, но така или иначе след нанасяне не се усеща повече. Попива бързо и не оставя никакъв осезаем филм по кожата.




 Първи срещи и "химия":
Още на първата ми среща с ампулите (преди време имах възможността да изпробвам няколко мостри) - разбрах, че ще се заобичаме, защото ефекта просто се усещаше и ме караха да сияя..  Дори и сестра ми, с която споделих само една ампула, от придобитата впоследствие цяла кутия, толкова ги хареса, че искаше да споделя още няколко. Казах ѝ - не мога - трябва да ги използвам всички, за да съм максимално обективна в ревюто, а тя отвърна - е какво повече ти трябва, кажи че на мен са ми подействали много добре на кожата...
.. Драги читателю, ампулите подействаха много добре на кожата на сестра ми, а ти защо спиш?!
Колкото и напълно професионално и убедително да звучеше това :), все пак ще го допълня с още малко информация: 

 Как повлия на моята кожа?
Вече в края на периода от 30 дни усещам кожата си обновена - много по-еластична, изравнена, мека и сияйна, ефект, който не бях постигала с друг продукт досега. По принцип моята кожа не е чувствителна, но от време на време ми се появяват пъпки, макар и да съм вече далеч от тийнейджърската възраст. Направи ми впечатление, че откакто нанасям Matricium не съм имала никакви раздразнения, никаква сухота и най-вече - само една малка пъпчица за почти месец.
Кожата на лицето ни бива подлагана ежедневно на всякакви влияния и когато, въпреки тях, виждаш, че състоянието ѝ се подобрява - как да не засияеш и вътрешно?!




 Искате ли и вие регенерирана кожа?
Въпреки сериозната цена от около 85лв, смятам, че това е един продукт, който наистина и видимо помага на кожата и това биха били едни от най-правилно похарчените пари за козметика. 
Аз съм много доволна от ефекта, който постигнах с Matricium, пробвайте го и вие, не вярвам да ви разочарова!
 
* Продуктът ми е предоставен от PR.
Мнението ми е изцяло обективно и основано на личните ми впечатления.

Comments

  1. Моята сестра също ги използва и беше много доволна :) аз все още не съм ги изпробвала, но звучат много обещаващо :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Вероятно си пропуснала Пинкс кутията, иначе щеше да се зарибиш..

      Delete
  2. Много искам да ги пробвам и аз :( но ме спира цената. Откакто излезе продукта на пазара и четох някъде ревю ми е в wish lista и знам, че трябва сега да си взема или чак на есен.. Ще преосмисля финансите си май..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Надявам се да ти хареса, аз го ползвах почти без крем повечето време и знам, че ефекта се дължи на него.

      Delete
  3. Звучи прекрасно, аз отдавна ги зяпам по аптеките, но все още не съм ги пробвала. В период обмисляне съм :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Според мен всички, които са успяли да го тестват в миналогодишните пинкс кутии са спечелили...

      Delete
  4. Звучи обещаващо! Цената е приемлива, ако наистина има такъв страхотен ефект.Все пак щеше да е хубаво да има снимки преди-след на лицето.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Бях подготвила снимки 'преди', но така и не направих след - не знам дали апарата щеше да може да улови, това което се долавя при допир на кожата с ръка..

      Delete
    2. а дали може да се ползва и за околоочния контур?

      Delete

Post a Comment