Нови козметични придобивки, част 10

| Many of the things you can count, don't count. Many of the things you can't count, really count.
                                                                                                             ― Albert Einstein

 Вече почти два месеца не бях пускала пост с придобивки и ако исках да успея да ги събера в диапазона на фотоапарата за снимка - трябваше да действам. Ето ги и тях, някои съм споделяла вече във facebook, ако обичате да сте сред първите (любознателници) и новините да ви парят - следете ме и там.





боди бътър Balea Какао
Tова ми е втора опаковка, така че няма да изпадам в подробности и повторения. Радвам се, че вдъхнових доста хора да го пробват, мисля че са доволни, а беше и на промоция наскоро (4.99лв).

глосове Rimmel Apocalips
След като най-сетне влязоха на БГ пазара и то с промоционална цена (7.99лв), се изкуших и си взех .. цели три цвята. Ревюто се подготвя, така че - stay tuned!

палитра Urban Decay Naked 3
Не бях планирала покупката на тази палитра, но след като един ден случайно видях, че feelunique имат -10£ отстъпка при поръчки над 20£ - идеята веднага ме осени. Как да не се възползва човек?! Ревю също ще има.

лосион за тяло Дева BioVital
Популярен лосион из блоговете - на мен не ми допадна чак толкова като аромат, може би очаквах нещо по-сладко, подобно на крема от серията, който ми е супер любим. Все пак ще си го ползвам, ако ли не - сестра ми ще намаже (за пореден път)..

шампоан Pantene Pro-V Oil Therapy
Най-сетне ми писна и си купих огромна бутилка шампоан - удачна за количеството коса на главата ми. Оказа се, естествено, че никак не ми харесва, което само идва да ми напомни за пореден път да проучвам всичко и да не разчитам на късмета си..
Шампоана омазнява много косата ми (след втория ден), освен това ми се появява пърхот и се заплита след къпане. Определено не препоръчвам.

течен сапун Balea праскова и нектарина
Принципно не бих добавила такъв тип продукти в рубриката, но много ми хареса как мирише като бях на гости на сестра ми и си купих и аз. Подушете го в ДМ, ако ви е интересно.

душ гелове Balea
Имах нужда от душ-гелове, а в ДМ както винаги имаше нови аромати. Повече изкушения обяснения не мисля, че са необходими.

сухи шампоани Balea и Schauma
Все още съм в процес на намиране на хубав сух шампоан. Еми и тези не са..

лак и олио за кожички Essence
Купих ги за целите на този пост (Гел лак у дома - Essence gel nails at home). Оказаха се добър избор.

парфюм Elizabeth Arden 5th Avenue
Много стар, но винаги ми е допадал в Lilly или ДМ. Използвах случая, докато бях на вълна парфюми, покрай следващия на снимката (Valentino) и си взех и този. Честно казано ми харесва повече от него - въпреки, че е не е нов и .. скъп.




парфюм Valentino Valentina
Този беше подарък. Сама го избрах, но аромата по спомен ми харесваше повече. Опаковката е прелест, това е ясно.




термозащитно мляко Kerastase Ciment Thermique
Отново много изгодна поръчка от feelunique - успях да използвам намаление -15% на продукти за коса и ми излезе само 30лв. Чела съм много прехвалващи слова - да видим..
А сега поредната весела история из разговорите на тема козметика с приятеля ми:
Вижда той опаковката на шкафчето ми (не за първи път):
- Аа, а това какво беше?
- Е не помниш ли - подавам му го.
- .. цимент...  мога ли да си направя ремонта в Бургас с него?..



И накрая покупките от магазин 'Златна рибка':
Най сетне се сдобих с прословутото олио Mythic Oil (на промоция - score!). Не вярвах, че ще оправдае хвалбите, но ефекта е неоспорим. Също останах доста доволна и от маската на Macadamia, която също е всеизвестна. Ще си я взема в реален размер.
Олиото Macadamia съм ползвала вече (в най-малкия размер) и се изкуших да си взема и това, защото този размер не е наличен често, а е доста практичен.


Очаквайте доста ревюта, а аз отивам да се отдам на предпразничен релакс, доскоро!

Comments

  1. Ооо, тъкмо теб ще попитам за парфюма 5th Avenue. Траен ли е? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами трудно ми е да преценявам за парфюми, защото от един момент натам свикваш.. Мисля, че не е по-малко траен от по-новите на пазара..

      Delete
  2. Това с цимента просто ме уби :D Честити придобивки, особено цимента, дано ти хареса! :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се че се забавляваш :) Цимента само съм го пробвала, но първо трябва да се пострижа, защото косата ми и без това е цъфнала..

      Delete
  3. 5 авеню е класика,спомням си когато ми го донесе бащата на една приятелка от чужбина,бях някъде 8 клас значи преди ....97 год някъде :) Тук почти никъде го няма.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, класика.. а аз за първи път го ползвам. Не мисля че отстъпва на другите :)

      Delete
  4. Чудесни придобивки!
    Всеки път като чета тези постове се изкушавам да си купя нещо! :D И много харесвам снимките към тях!
    5th Avenue ми е любим <3
    Мислиш ли да направиш ревю на Mythic Oil? Отдавна съм му хвърлила око, даже се колебая между него и това на Макадамия. В краен случай може също като теб да взема и двете, че косата ми и доста суха по дължината.

    Поздрави, Зорница ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти за коментара! :))
      Ще има ревю, но мога още от сега да ти го препоръчам. Както писах и горе - не очаквах особен видим резултат, но косата ми е доста по-бляскава!
      Макадамия също не е лошо, но е по-тежко. Можеш от него да си вземеш най-малкото шишенце - то е около 6лв..

      Delete
  5. А, колко парички си взела 5th avenue и от къде? От много време го издирвам :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Има го в ДМ и Лили, в Megashop е по-евтин обаче :)

      Delete
  6. Mmmm 5th avenue.... И на мен ми е един от любимите парфюми. Аз съм си взимала тестер за около 35-40лв,... от парфюмерии. Трайността му при мен е дори и след къпане и пране на дрехите и според мен еднакво добре пасва и лято и зима :) Невероятен е.... Страхотен пост!!! :)

    ReplyDelete
  7. Честити, Теди!
    Парфюмът на Valentino ми е любимец!
    P.S. Трябва да се спра вече да чета постове тип Haul, че бързо ще ми изчезнат паричките от бала!
    Хаха :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. хаха, стегни се момиче! ;)

      Delete
  8. О колко пълен пост :) искам мнение за цимента, ама не този за Бургас :D взех си скоро от златна рибка подобен продукт на Matrix и съм в етап на изпробване, но за цимента съм слушала, слушала.. та ще ми е интересно и твоето мнение. Честити ти всички красиви неща.. иии както разбрах от фб Честит ти и рожден ден! Пожелавам ти винаги да имаш време за красиви и полезни постове :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. O колко пълен коментар ;) Мерси много!
      Ще има мнение, но още не съм го почнала, че първо искам да се пострижа...

      Delete
  9. И на мен ще ми е интересно да прочета за Цимента, че много отдавна му се чудя. А също и за Mythic Oil, купих си маската за коса от серията и не видях никакъв уау ефект, не е лоша в никакъв случай, но май очаквах повече, та ми е интересно твоето мнение за олиото :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Съгласна съм за маската - не е уау, но пак виждам повече ефект от всяка друга... Митика ми хареса повече - както писах и горе - придава доста блясък. Ще има и цялостно ревю, снимките са направени, но има други по-отдавна заложени постове първо :)

      Delete
    2. "Съгласна съм за маската - не е уау, но пак виждам повече ефект от всяка друга..." - това ме изненада много :) аз си я взех за хидратираща маска, обаче май това не й е основната цел :/ Хм,хм, все пак продължавам да търся добра хидратираща маска :))) (доста добро извинение да си купувам още и още продукти за коса)

      Delete
    3. Ами аз не съм пробвала толква много маски, основно дрогерийни. Сега като виждам че може и да има видим ефект - ще заложа на малко по-качествени.. Е, и както винаги всико е до коса..

      Delete
  10. Страхотни покупки! Очаквам ревюто на Naked 3 с нетърпение!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Първо ще е двойката:))

      Delete
  11. Много готин блог,продължавай все така! И аз вдигам ръка за ревю на Митичното олио.
    http://sunshinebeautybg.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment