Нови козметични придобивки, част 9

| There is no failure except in no longer trying.
                                        -  Elbert Hubbard

 През март, може би по случай началото на новия сезон, на пазара се появиха един куп нови продукти. Аз, любознателна както винаги, нямаше как да пропусна да проверя за какво става въпрос. За съжаление не успях да пусна публикацията достатъчно бързо след това, за да покажа навреме новостите, но това е една друга тема, свързана с лични ангажименти през последния месец. Надявам се да не съм ви липсвала толкова много и нека все пак преминем към интересната част:



бифазен лосион Garnier
Започвам с първият нов продукт. Всъщност Garnier имаха бифазен лосион преди време, не знам дали са сменили формулата, но опаковката вече е нова, може би, за да наподобява повече мицеларната вода от серията. Писала съм за много бифазни лосиони - незаменими продукти при премахването на очен грим. За мен разликата между всички е изключително минимална, доволна съм от всички, включително и този.
Цена: 5.50лв.

мицеларна вода Garnier
След като се разделих с идеята, че мицеларните води ще могат успешно да премахнат очния ми грим - вече започнах да ги харесвам. Просто за него си използвам бифазните лосиони, а с водата почиствам лицето. Наскоро си купих промоционалния комплект от 2 води на Bioderma, но реших да изпробвам и тази, тъй като беше само на цена от 6лв, а опаковката е огромна. А пък и all the cool kids are doing it..
Цена: 6.10лв.

боди бътър Balea Какао
Balea обикновено нямат тестери, а аз много обичам нови и нови лосиони с нови и нови аромати, но след като на няколко пъти бях попадала на не толкова добри попадения (като аромати) не смеех да рискувам. Веднага след като фиксирах тази нова кутийка обаче, бях склонна да я взема само защото пишеше "какао" и изглеждаше просто като нещо, което няма начин да не ми хареса. Сладкишен аромат*, какво повече може да иска човек?? 
Тук имах късмет, защото се оказа, че някой безцеремонно беше отворил една от опаковките и успях да се уверя, че това е моя тип аромат преди да го купя. Очаквайте го скоро в любимци, а след това и в празни опаковки. И накрая в личните ми рекорди по най-бързо изхабен лосион за тяло...
(* Не ви препоръчвам да правите drinking game с всеки път, когато използвам израза "сладкишен аромат" в постовете си.. няма да ви доведе до нищо добро..) 
Цена: 6лв.



сет четки за грим Too faced
Тази снимка показах във Facebook след като получих сета като подарък за имения си ден, който тази година се падна на 8-ми март :) Получило се е идейно с имената, а и самия подарък е прекрасен. Въпреки това не оправдава прекалено високата си цена, макар и да включва много симпатично несесерче с любимите на всички сърца, розово и златно.
Не се безпокойте - ще има отделно ревю в бъдеще.



масло за устни Nivea (Vanilla&Macadamia и Raspberry Rosе)
Тези балсамчета са доста популярни и харесвани в чуждестранните блогове, а най-сетне миналия месец се появиха и на нашия пазар. Веднага след като видях първите снимки във Facebook побързах да ги потърся и не успях да се задоволя само с едно. Лакомия.. Малинката има по-готина кутийка, но ванилията е с по-пленителния аромат. Ако имате възможност препоръчвам да ги пробвате.
Цена: 4лв.

крем рол-он Garnier
Отново нов продукт на пазара - с нов тип апликатор. Настоящият ми стик против изпотяване беше без аромат и реших, че мога да пробвам и един от тези - избрах лилавата опаковка - мирише свежо и цветно. Не изпъква с по-добро действие от останалите рол-они, но пък не е лош.
Цена: 3.70лв.

шампоан Yves Rocher Anti hair loss
Бях го ползвала и преди, и реших отново да го добавя към пазарската кошница.
Цена: 5.90лв.

лепенки за нос Purederm (с въглен и с алое)
По принцип не показвам и не смятам да показвам в блога продукти от тип TMI, но тук ще направя малко изключение, защото тези лентички ми направиха голямо впечатление /първоначално/. Не бях ползвала такива продукти от доста време и затова се заредих с две (различни) кутии. Определено ефектът при първа употреба беше много добър. За съжаление следващите опити не бях толкова успешни откъм почистване, което предполагам е нормално.
Цена: 4.60лв.

коректор Catrice Camouflage Cream
Не е като да нямах достатъчно коректори, но след като този присъстваше из всички блогове напоследък, любопитството ми надделя и реших да го пробвам и аз. Все пак, всички твърдяха, че е доста покривен, а и цената му е добра. Вече успях да пиша малко повече за него (изневерявайки на хронологията) в предишният пост.
Цена: 6.10лв.


Очаквайте с голямо нетърпение закъснение любимите ми продукти за месец март в следващия пост. Дотогава!

Comments

  1. Страхотни неща, честито! Останаха ми очите в тези сладки четки и меченцето на несесера <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси, много сa слaдки определено :)

      Delete
  2. Ох и моите очи останаха в четчиците.Незнам само дали е заради розовкото или сърчицата!:)Надявам се скоро да споделиш мнение за тях!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще, но нз дaли ще е скоро. Инaче сa много добро кaчество, но кaкто кaзaх - ценaтa е много високa и не бих одобрилa покупкaтa aко знaех предвaрително.

      Delete
  3. Честито!Обаче мечето и четките са ааааааааа <3

    ReplyDelete
  4. Въпреки, че и аз се впечатлих от четките искам да попитам за лепенките против черни точки от къде ги купуваш. Аз използвам на Нивеа, но и тези бих ги пробвала :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мисля че беше от Елитис. Довечерa ще видя бележкaтa :)

      Delete
  5. Четките! ♥

    ReplyDelete
  6. Теди, откъде си купи лепенките за нос? Иска ми се да ги пробвам. :)
    Зариби ме и по маслото за тяло и балсамчетата на Нивеа, които досега упорито не си купувах :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Трябвa дa погледнa кaсовaтa, но сигурно е било от Елитис. Имaй предвид, че aко ползвaш лентички редовно - може дa нямaт особен ефект.

      Delete
  7. Много ще ми е интересно ревюто за четките, особено защото долавям, че не си много впечатлена...Нищо че са Too Faced. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не нaпротив. Просто кaто рaзбрaх ценaтa и се шaшнaх..

      Delete
  8. Четките са страхотни! И за лосиона ме нави :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дaно ти хaресa, aз ще вземa втори..

      Delete
  9. Четките са просто уникални <3 , лосиона също изглежда много добре :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Явно всички им стaнaхa фенове :) Чувствaм се късметлийкa :)

      Delete
  10. Четките са страхотнииииии!

    ReplyDelete
  11. Wow,those brushes look awesome.Hope to hear from you on my blog :)
    www.delatroesbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ох, направо ми потичат лигите по четките, а и кейсчето е толкова сладко, леле. ;( <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, много е сладко и то..

      Delete

Post a Comment