TAG: Седемте смъртни гряха в грима





Рядко успявам да се включа в таговете, признавам си.  Като изключим 30-те факта за мен, досега съм направила само един. Много са ми консумиращи откъм време и това си е..
Днес обаче най-спонтанно реших да се включа в този таг, след постовете на Ивана и Тея
Ето отговорите ми, нека се чувстват тагнати Нинка, Вержи, Жани, Меги и Настя, както и всеки, който има желание.


1. Алчност: Кой е най-скъпият продукт, който притежавате?
Най-скъпите ми козметични продукти са парфюмите. Ако предположим, че тага касае конкретно грим, тогава вероятно е палитрата на Sephora, която ми е подарък.



2. Гняв: С кой продукт имате силна love/hate връзка?
С кой ли не. Обикновено продуктите ме пленяват от първо нанасяне. Ако това не се случи е много вероятно връзката ни да стане love/hate.

3. Чревоугодничество: Коя марка заема по-голяма част от грим колекцията ви?
Трудно мога да посоча само една, обичам ранообразието. След бегъл поглед из чекмеджетата ми най-често срещани бяха логично бюджетните марки като Impala, Golden Rose, Catrice и Essence.

4. Леност: Кой продукт пропускате най-често поради мързел?
Обикновено почна ли да се гримирам, довършвам всичко докрай. Но например рядко обръщам внимание на долния клепач и не слагам молив или спирала там.



5. Гордост: Кой продукт ви носи най-много самочувствие?
ФДТ или спирала, трудно ми е да избера едно от двете. Определено се чувствам по-добре когато съм с тях.



6. Похот: Кой продукт е на върха във вашия списък?
Не знам какво точно значи на върха на списъка ми, но както аз го разбирам това са палитрите. За момента нямам много, но те са най-желаните ми продукти, бих колекционирала десетки от тях, ако разума и финансите не бяха фактор.

7. Завист: Кой продукт изглежда добре върху други хора, но не и върху вас?
Черен или кафяв молив на долния клепач - прави очите ми малки и носа ми става център на вниманието. За опушен грим въобще да не говорим. Както и червени червила...


Comments

  1. Пичът is cool! :-)
    Радвам се, че се включи :-)

    ReplyDelete
  2. О, заемам се и аз утре. Между другото отново да добавя възхищението си за снимките и картинките, които си подбрала за публикацията ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами за мен трябва да има и забавен мотив ..
      Радвам се, че съм те зарибила и теб :))

      Delete
  3. Ей, че гот и забавно. :) Много ми допада този таг! Супер си го направила!
    Благодаря ти, че ме включваш и мен. Още утре ще го направя. :)))

    ReplyDelete
  4. Готова съъъъм, мерси че ме тагна <3

    http://megun4i.blogspot.com/2014/01/tag_26.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Супер, радвам се че ти се е сторил интересен :)

      Delete

Post a Comment