Nuxe Rêve de Miel Lip Balm

| “May I print a kiss on your lips?” I said, And she nodded her full permission;
   So we went to press and I rather guess. We printed a full edition.
                                                                    - Joseph Lilientha

 Зима е. Изглеждаше сякаш публикувах снежното вдъхновение доста отдавна, но ето, че снега отново ни напомни за себе си. Без значение дали обичате да се търкаляте в него или просто да стоите вкъщи на топло - устните имат нужда от грижи. Още повече ако сте почитатели на неизбежните за сезона тъмни червила. Обичате да носите само безцветен балсам на устните? Ама заповядайте, и вие сте за тук:

Nuxe Reve de Miel Ultra Nourishing Lip Balm


Аз определено съм от втория тип. Зиме, лете - дай ми един балсам на устните и това ми стига! Имам грамадни клепачи, които ми дават голямо поле за изява и затова устните винаги са били семплия елемент в грима ми. Напоследък започнах да експериментирам повече с червила и цветове, но да се върнем на темата с балсамите: Колкото и непрестанно да ги ползвам - запасите ми са сякаш неизчерпаеми. Опитах се да хвана пътя на разума с превърналия се в култов балсам на Nuxe, но нямаше начин да успея да изхабя всичките си запаси и едва тогава да си го купя.
Във Facebook бях споделила, че след като успях да устоя (за кратко) на изкушението (и за Коледа пожелах само олиото за тяло на марката) накрая реших да спра да се измъчвам .. в крайна сметка кой иска да започне новата година по подобен начин ?! ;)
.. Ах, удоволствието от оправданите очаквания към дълго желан продукт!


Nuxe Reve de Miel Ultra Nourishing Lip Balm


Балсамът е изключително подхранващ. Възстановява и заздравява сухи и напукани устни и ги прави много меки и гладки. Тестван е за ефективност при изключително студени условия в Канада. Откакто го използвам не съм имала никакви проблеми с напукване и от раз заявявам, че това е най-добрия балсам, който съм използвала.
Ароматът му е много приятен - леко цитрусов, с нотка на мед, ненатрапчив.
Консистенцията е доста гъста и напълно различна от другия балсам, за който писах наскоро, и който е като масло - Korres (Jasmine). Не се притеснявайте обаче - нанася се лесно, не е лепкав и някак попива в устните, което пък увеличава трайността му.
Завършекът му също е различен - и от Korres, и от повечето балсами, които вероятно сте срещали - тук той е доста матов, което го прави идеална основа за червила, особено също матови. Дали такъв финиш би ви допаднал преценете сами, аз само небрежно ще копирам следния материал:
Младеж към красиво момиче на автобусна спирка:
- Извинете, че ви заговарям, но имате разкошен гланц за устни.
- Ааа не, не е гланц - преди малко ядох кюфте.



Съдържа приблизително 80% натурални съставки, сред които мед, растителни масла, масло от карите, екстракт от грейпфрут. Без парабени.
Пълен списък: Cera Alba/Beeswax, Olus Oil/Vegetable Oil, Lecithin, Behenoxy Dimethicone, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Extract, Mel/Honey, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Citrus Grandis (Grapefruit) Peel Oil, Caprylic/ Capric Triglyceride, Hydrogenated Vegetable Oil, Glycine Soja (Soybean) Oil, Rosa Moschata Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Candelilla Cera/Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Allantoin, Alendula Officinalis Flower Extract, BHT, Citric Acid, Citral, Limonene, Linalool [N0802/C].




Опаковката на балсама представлява малко стъклено бурканче, което макар да е симпатично, добавя малко повече тежест, ако решите да го носите в дамската си чанта.
И отново стигаме до проблема с бъркането вътре и нанасяне с пръсти. Лично аз съм се примирила, разбира се винаги мия ръцете си преди ползване. Балсама се предлага и във стик вариант, но масовото мнение е, че той не е толкова добър, затова не съм проявявала интерес да го пробвам.


Nuxe Reve de Miel Ultra Nourishing Lip Balm


На пръв поглед цена от 18лв за балсам за устни може да се стори солена на доста хора. След елементарна сметка обаче излиза, че всъщност това впечатление е погрешно: Количеството на балсама е 15гр, което е приблизително тройно на стандартен стик балсам (4-5гр). Дрогерийните стикове са в порядъка на 3-5лв, което умножено по три прави разликата между двете минимална. Сами преценете дали за няколко лева по-малко си струва да използвате посредствените дрогерийни балсами за устни, който са далеч по-малко ефективни.
Имайте предвид също, че цената на балсама в UK или USA, например, е значително по-висока - явление силно необичайно за родния пазар.  (срамота е да не се възползва човек :))
Продуктите на Nuxe могат да се намерят в аптечната мрежа.
Количество: 15гр
Цена: 17.80лв




Надявам се да съм била полезна. По-малко студен вятър и мек и топъл уикенд от мен!

Comments

  1. И аз не издържах :D Честно казано, засега не съм кой знае колко впечатлена, но и устните ми не са се напуквали много (гледам да не се стига дотам от опит). Ароматът обаче е вълшебееен!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз се мажа постоянно с него и просто нямам никакви проблеми. И аз от предишни години знам какво става зимата, а уж винаги слагах балсами...

      Delete
  2. ХАХАХАХАХАХА, това с кюфтетата ме разби!!! Отдавна не съм се смяла така! Отлагах колкото можах купуването на този балсам, но се е видяло, че не може повече така... :))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Надявам се да ти допадне :) Сега му е времето, за лятото може да е тежък...
      За балсама говоря, не за кюфтетата ;))))

      Delete
    2. Лято, зима... винаги съм с него нощем :)) Намалява тревогите около устните! Забелязала съм огромна промяна в тях за година и нещо ползване. Да отбележа и че още не е свършил, а доста го ръчкам и съм редовна в ползването му.
      Устните ми не изпръхват и не ми се появяват сухи участъци, които се белят и сърбят, както преди :) Обичам го! Няма да се зачудя дали да го купя <3

      Delete
    3. Да, за нощем може по всяко време, аз много не обичам да имам балсами по устните си като се събуждам обаче. Неприятно усещане ми е..
      Иначе балсамчето си е върха!

      Delete
  3. За мен беше истинско удоволствие да прочета този пост - снимки, текст - чудесни! А вица по средата ме държи още усмихната :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3
      (Мен коментара ти ме държи усмихната)

      Delete
  4. Искам, искам, искам.., но все изчаквам да приключа с поне един от заченатите балсами
    Ох, все още се смея на вица с кюфтето :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Блазе ти на волята...
      Е, аз поне няма да си купя нови дълго време вече.. (надявам се)

      Delete
  5. Ох... мислех го, мислех го... и гледай сега какво направи! ;D Вече няма как да не го купя след, като прочетох сладкодумния ти пост за него! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Невинна до доказване на противното 0:-)

      Delete
  6. Sold.
    :D Теди, от километри си личи, как все по-хубаво (но и обективно) пишеш, а и снимаш. Браво!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Просто си позволявам повече лирически отклонения.
      А за снимките няма как да се каже - някои са стари и си чакат реда.

      Delete
  7. Продуктът е страхотен!Присъединявам се към мнението на Поли за писането и снимките:) . Мими

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря! Ще взема да си повярвам :))

      Delete
  8. Както винаги, страхотни снимки и полезна информация! *thumbs up*

    ReplyDelete

Post a Comment