Идея за маникюр: Turquoise Shine

| Style is knowing who you are, what you want to say, and not giving a damn.
                                                                                      - Orson Welles


 Днешният маникюр е много бърз и лесен, получи се случайно, докато си експериментирах с новия лак на Bourjois и любимите ми лакове в златно. Ако предходните ми идеи са били по-трудни за някои, понеже включват мъчничко "рисуване" - този маникюр няма начин да затрудни когото и да било :)



Ето лаковете, които използвах:
Golden Rose Nail Art 108, Perfect S47, калциев гел на Perfect и Bourjois 1 Seconde Turquoise block.




Започнах с нанасяне на база Perfect и два пласта тюркоазен лак Bourjois, след което изчаках всичко да изсъхне напълно. 
Върху намачкано парченче от найлоново пликче (каквото ви се намира под ръка) сложих малко от златния лак на Golden Rose и с потупващи движения го нанесох върху нокътя, без да го покривам напълно.
Завърших с пласт златни брокати Perfect.




Ами това е всичко, очаквайте утре най-сетне ревюто на сенките Absolute nude на Catrice, което смятах да публикувам още миналата седмица, но .. не успях да се измъкна - мързела ме догони, хвана и не искаше да ме пусне...  
i plead not quilty!

Бляскава и успешна седмица!


Comments

  1. Много готиноооо, определено ще го пробвам, но сигурно със сребристо, че нямам златно :) Супер!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Заедно с зеления лак си купих и син от друга серия на Буржоа и върху него си тествах един сребрист лак по същия метод и също се получи много интересно,
      но в крайна сметка избрах да покажа зеления :)

      Delete
  2. Още една готина идея от теб, Теди :)
    Лесно, бързо и ефектно - обичам да си правя такива декорации :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси Криси, много се радвам че ти е харесала и съм била полезна :)

      Delete
  3. Как махаш гадния глитър?Снощи съм си играла 1 час да махна лака на флормар с точките и е адски изнервящо че към края стана и болезнено...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ами имам 3 лакочистителя в момента, но с всеки мога да го махам, просто напоявам добре памучето и задържам по-дълго и търкам. Ако при теб не се получава може да пробваш метода с увиване на ноктите във фолио.

      Delete
  4. Страхотна комбинация, много ми напомня за лято:-0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се че ти харесва, нещо ми доскучаха есенните мотиви след двуседмични идеи по темата и се насочих към по-свежи варианти..

      Delete
  5. Много готин и свеж маникюр! Синьото ще се купува! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси, радвам се че ти харесва :))

      Delete
  6. Много ми харесва!
    Сега трябва да търся златен лак :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Аз, както всички сигурно са заблязали, много обичам златно по ноктите и имам много лакове със златни частици (въпреки че за маникюрите използвам основно тези два).
      Мислила съм дори да отделя един пост за всички златни (и може би сребърни) лакове, които имам..

      Delete
  7. Лакчето на Перфект със златните частици е страхотен. Може да направи от всеки маникюр, истинско бижу!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, и аз много го харесвам :)

      Delete

Post a Comment