Идея за маникюр: Golden Matte

| Beauty provoketh thieves sooner than gold
                              - William Shakespeare

 Ако сте чели внимателно предишния пост, знаете, че трябваше да пътувам през уикенда и въпреки че и аз исках да направя още един хелоуински маникюр - както можеше да се очаква не ми остана време. Все пак имах сниман един стандартен маникюр от преди и въпреки че не се получи много добре - няма да изневеря на традицията и ще публикувам идея и този понеделник.





Нужните лакове са само три (+база):
калциев гел на Perfect, Maybelline Colorama 165, Golden Rose Nail Art 108 и S-he Matte Top Coat.




Стъпка едно - база Perfect, стъпка две - два пласта Maybelline Colorama, стъпка три - матов топ лак S-he.
Завърших с любимия ми златен nail art лак на Golden Rose, с който нарисувах дъгички в основата на всеки нокът. Както казах - не ми се получиха много добре, но с повече старание - успеха ще бъде по-голям.




Приятна и вдъхновяваща седмица!!!

Comments

  1. Както винаги, много добра идея :)) Обожавам маникюрите ти <3

    ReplyDelete
  2. Сигурно ще прозвучи странно, но имаш много красиви нокътни плочки :) Идеята определено ми харесва и усещам как ще тичам скоро до ДМ за матиращия top coat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Честно да ти кажа, Вержи - и аз си ги харесвам :) Чак много красиви не бих ги нарекла - но ми харесва това, че са широки и дългички..
      Иначе това е първият ми матиращ топ - имам го от много време и не помня защо съм избрала точно него - но се надявам да ти хареса :)

      Delete
  3. Много красиво:) Аз си го правя в класическите за този маникюр цветове розово и сребристо:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Добра идея, аз имам подобен пост, но със стандартното поставяне на сивото - на върха на нокътя ..

      Delete
  4. Благодаря ти много за милия коментар :)

    Деси
    http://truedreamcatcher.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment