Catrice Prime and Fine Highlighting Powder

| Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.
                                                        - Charlotte Whitton

 Напоследък доста често посягам към продукти на Catrice - след като миналата седмица писах за палитрата Absolute Nude, днес ще споделя още един техен продукт и то отново за любителите на по-естествен грим. Странно, защото аз всъщност не съм от тях..



След като купих този хайлайтър (вижте го в поста с нови придобивки тук) - ми се стори доста блед и непигментиран. Както казах - не съм точно от феновете на съвсем незабележимия грим и очаквах някак по-силен ефект от такъв продукт. В последствие обаче си дадох сметка, че не е нужно хайлайтъра да ме превръща в дискотечна топка, за да е добър. И започнах да си го харесвам. Идеален е за дневен грим и придава на лицето много фин акцент - озаряващ, без да е лъщящ.

Опаковката ми харесва много - удобна, елегантна и достатъчно стабилна, за да се носи в дамска чанта. 




Въпреки че засега хайлайтъра има само един нюанс - той си има име: 010 Fairy dust, отбелязан на гърба, заедно със състава му:




Консистенцията му е много мека, има лек розов подтон и миркоскопични брокатени частици в златно. Ето как изглежда нанесен - на закрито е почти незабележим, а срещу слънчева светлина - частиците му я улавят и озаряват кожата.




Определено препоръчвам този хайлайтър, ако търсите деликатен озаряващ ефект към дневния си грим. 
Количество: 11гр.
Цена: 9.20лв.




Пожелавам ви приятен уикенд, озарен с положителни емоции!!


Comments