Четки за грим: Поръчка от Impala Online

| The most beautiful makeup of a woman is passion. But cosmetics are easier to buy.
                                                                                         ― Yves Saint-Laurent

 Днес ще ви споделя защо и как си поръчах четки от www.impalaonline.com.
Подробно ревю на самите четки очаквайте след като придобия по-подробни впечатления.

A picture ot set of Impala make up brushes



Опитът ми с четките на Импала започна най-случайно.
Повечето четки, които имам (досега) са на Ecotools и разбира се са чудесни.  Но не бях доволна от четките си за очна линия - нито двойната на Catrice, нито тази на Ecotools, която не е лоша четка, но  просто не беше подходящата за моята ръка.
Един ден, по време на поредния ми щурм на магазините за козметика, случайно забелязах малка четчица на Импала на цена малко под 2лв. Четката не е скосена, но е за очна линия, а номера ѝ е 16. За тази цена нищо не губех и разбира се реших да я пробвам. Оказа се точно това, от което съм имала нужда и оттогава използвам само нея за нанасяне на гел очна линия. След време, дори не помня как точно, се сдобих и с тяхната четка #12, която вече е скосена, но е малко по голяма и твърда и аз използвам за вежди. 

Много бях доволна и от двете четки и исках да се сдобия с още от марката.  За съжаление по магазините не са често срещани, основно съм ги виждала в Елитис и то най-вече четките за пудра и руж, от които нямам нужда.
Един ден се сетих да проверя в сайта на Импала и установих, че всъщност предлагат доста по-голямо разнообразие от четки - 19 вида.
Веднага си набелязах 4-5 и при първа възможност отидох да ги потърся в Елитис. Там разбира се намерих само 1-2, а надценката им беше в порядъка на левче за всяка. Ядосах се и реших да проверя какви са цените за доставка на сайта на Импала.
Оказа се, че всъщност за поръчки над 25лв. доставката е безплатна (за цялата страна). Супер щастлива и обнадеждена, че толкова бързо и удобно ще се сдобия с желаните четки веднага наслагах избраниците в кошницата. За още по-голям мой късмет общата сума се получи 25.70лв - точно за безплатна доставка без да трябва да добавям не-толкова желани неща за пълнеж.
Още по-удовлетворена реших да огледам още един път избора си и забелязах две интересни четки, на които не бях обърнала внимание първия път - #18 и #19 - четка ветрило и четка почистваща порите.  Почудих се, но реших, че така и така поръчвам - ще взема и тях, иначе знам, че щях само да ги мисля.
И така финализирах сумата на 8 четки и 32.40лв.
Близо час-два след поръчката ми се обадиха за потвърждение. Момичето беше любезно, каза ми че след два дни ще си получа пратката с куриер на Спиди, което беше упоменато и на сайта им.
И така, нетърпеливо зачаках, и в уговорения ден пратката пристигна.




Силно се надявах да не остана разочарована, оказа се, че всъщност съм дори изключително впечатлена.
На първо място - както вече споменах от фирмата бяха много точни и коректни с доставката.
Второ - още докато приемах пакета от куриера, ми направи впечатление, че пратката е опакована в кутия, и няма опасност четките да се смачкали при доставка. След като я отворих видях ето това издуто найлонче, за още по голяма сигурност.




И това не беше всичко - всяка четка беше опакована отделно, големите четки имаха и гумени протекторчета, а малките бяха в допълнително пликче. Просто чудесно внимание и старание от страна на фирмата.

A picture ot set of Impala make up brushes



След като изсипах по-малките четки от пликчето, усетих, че в него има още нещо - малко и топчесто. Оказа се супер сладка острилка за моливи под формата на сърчице.
Помислих си да не би да са объркали артикулите, но тъй като в кутията имаше приложен и подробен списък с данни за поръчката - погледнах в него и видях написано "острилка - подарък". For me?!?!!??! (К'ви фурми, ма, не виждаш ли, че е острилка.. )
Много ме зарадваха, тъй като по принцип супер рядко получавам подаръци.




И така ето и четките, които си избрах:

A picture ot set of Impala make up brushes

Четка за руж №2  (2.50лв.)
Четка Highlighter №6  (6.50лв.)
Четка за Фон дьо тен №8  (5.00лв.)
Четка за сенки №9  (5.10лв.)
Разнасяща четка за опушен грим №10  (2.00лв.)
Четка за сенки /малка/ №11  (4.60лв.)
Четка Ветрило №18  (3.80лв.)
Четка почистваща порите №19  (2.90лв.)

ТУК можете да разгледате всички 19 предлагани четки.
Както и при другите им продукти - цените са много достъпни.

А това са и двете техни четки, с които разполагах от преди поръчката.
Освен че са ми удобни и вършат чудесна работа, много ми харесват и дръжките им - стилни и здрави, с надпис на марката и номера - вижда се, че не е мръднал. Доставя ми удоволствие да си ги ползвам.




В заключение ще кажа, че просто съм много доволна от поръчката си.
След поста ми за техните моливи и очни линии получих доста запитвания от къде си купувам продуктите им, така че ако и вие сте си набелязали нещо, което не откривате по магазините или просто искате да спестите време и пари - разгледайте сайта им.
Според мен са много коректни и внимателни, направи ми чудесно впечатление отношението и старанието им, както и жеста с подаръчето.
Надявам се и самите четки да не ме разочароват.
Очаквайте ревю на всички тях до няколко седмици :)

A picture ot set of Impala make up brushes







Comments

  1. Oх, как се смях на фурмите :D :D :D :D
    Много ме заинтригува с четката за почистване на пори, ще чакам подробно ревю,да знаеш :)
    Пишеш страхотно увлекателно <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, просто ми идват отвътре само такива глупости :))

      Delete
  2. Това с порите и на мен ми е интересно :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ще пиша за всички обещавам :)

      Delete
  3. Това е Враца :))

    Деси
    http://truedreamcatcher.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ясно - не съм била там, затова не я познах :)

      Delete
  4. Оо, любимите ми четки! Нямам толкова много от тях, но май скоро ще поправя тази грешка! :)) Тези, които имам, са по-качествени от доста други претенциозни четчици с претенциозни ценички, с които съм се сдобивала в процеса на търсене на хубави четки.
    Очаквам с нетърпение ревю на четките.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти, усърдно ги ползвам и събирам материал за ревюто :)

      Delete
  5. Айдеее утре съм първа в нашият Елитис :дд Чакам отзиви ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Сподели какви наличности има при вас :)

      Delete
  6. Благодаря че сподели това сайтче,ще се възползвам :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дано и ти останеш доволна :) ще очаквам отзиви

      Delete
  7. Та, да си дойдем на думата за портмонето и финансите, не знам кой кого какво :D

    ReplyDelete
  8. Айде и аз ще купувам :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ех, ако ми плащаха и то на процент :)

      Delete
  9. Днес и аз се сдобих с две четки от Халите - 9 и 11, за съжаление не намерих 10. Благодаря за полезната статия!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Моля, надявах се да съм полезна с откритията си :)
      А 10 е идентична с тази на Есънс, като не я намираш.

      Delete
    2. Мерси, ще я пропусна, имам две на Есенс :-)

      Delete
    3. Взех я все пак - различна е, по-жилава е :-)

      Delete
    4. Надявам се става сума за импалата, защото както казах в блога на Маги - есънса боде та се не трае..

      Delete
  10. Тедиии, хайде ревю за четките! :))) Нямам търпение да разбера хубави ли са! Мeкички ли са? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Хаха, Деси не смогвам със всичко..
      Мекички са и са хубави, ако си нетърпелива ми пиши на мейл, защото не знам кога ще успея с ревю на всички четки..

      Delete
  11. Теди, обещаните седмици са минали ;). Моля те, поствай, че ми стана любопитно за №19

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ех, Ради :) Точно 19 най малко съм я тествала. Доста неща имам натрупани и както казах горе не смогвам с всичко.
      Ще се опитам за следващата седмица:))

      Delete
  12. Здравей, Теди! След публикацията ти и добрите думи за четките, аз също реших да си поръчам няколко, които харесах. Останах страшно доволна на пръв поглед, но след като измих четките за първи път, четката - ветрило така да се каже "бухна" ужасно много и не запази формата, в която я получих, за разлика от другите четки, с които не се случи такова нещо - те наистина са страхотни и без никакви забележки. Интересно ми е дали при теб се е появил същият проблем с въпросната четка №18?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Здравей,
      при мен се беше получило същото нещо и дори помня, че след около седмица една блогърка публикува във фб, че си е поръчала също четки. Докато успея да я предупредя да не мие ветрилото с Бочко и вече беше го свършила :))
      Не се безпокой обаче. Просто остави четката в същото найлонче, в което е била опакована ("косматата" част) и ще се оправи фомата й :)

      Delete
  13. Здравей, Теди, има ли ефект от четката за почистване на пори?

    ReplyDelete
  14. Как се използва четката за почистване на порите?

    ReplyDelete
  15. Не знам защо, но на мен не ми се отваря сайтът им, а много исках да разгледам всички четки :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Антивирусната казва, че е засякла вируси.

      Delete
  16. добри четки, на достъпна цена. мога да кажа, че си вършат работата и че ползвам 2 за преливане и руж, 10 за черния молив и 6 за фт. мия ги редовно с бочко, не падат косми, нито си развалят формата, така че ги препоръчвам.

    ReplyDelete

Post a Comment