Готови.. старт!!

| The secret of getting ahead is getting started.
                                           - Mark Twain


Това е началото на моя блог. И неговият ред дойде..
В него ще има различни теми и много снимки - голямото ми хоби.
За заглавие съм заимствала песента на един от любимите ми изпълнители - Дийн Мартин. Хареса ми как подхожда на нещата, за които смятам да пиша - красота, пътешествия и какво ли още не.. Много неща ме вдъхновяват.. и затова и всеки пост ще започва с цитат - за допълнително вдъхновение на драгия читател..


Comments

  1. Replies
    1. Благодаря ти, а също и че ме "последва" :)

      Delete
  2. Много ми хареса блога ти, когато влезнах ми подейства някак си успокояващо... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти за милия коментар, на мен той ми подейства успокояващо :))

      Delete

Post a Comment